Quote from Guest on 9 September 2011, 09:48"Hur mycket tränar du nu?
– Det blir väl tre–fyra dagar i veckan. Ungefär 13 kilometer varje gång, men inte längre. Den här veckan tar jag det lugnt för jag sprang tjejmilen förra lördagen." - Evy Palm, 69
Bara fem mil i veckan. (H)
"Hur mycket tränar du nu?
– Det blir väl tre–fyra dagar i veckan. Ungefär 13 kilometer varje gång, men inte längre. Den här veckan tar jag det lugnt för jag sprang tjejmilen förra lördagen." - Evy Palm, 69
Bara fem mil i veckan. (H)
Quote from Funbeat user on 9 September 2011, 09:58Hatten av, RESPEKT!
BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-cool11.gif
Hatten av, RESPEKT!
Quote from Jonny Persson on 9 September 2011, 09:58Ja man får ta det lite lugnare när man börjar närma sig 70. Evy är grym!
Ja man får ta det lite lugnare när man börjar närma sig 70. Evy är grym!
Quote from Funbeat user on 9 September 2011, 10:36Evy är bäst! Tänk att få bli som henne!
Evy är bäst! Tänk att få bli som henne!
Quote from Funbeat user on 9 September 2011, 10:40En stor insperationskälla till att det aldrig är försent att sattsa på löpningen (t+)
En stor insperationskälla till att det aldrig är försent att sattsa på löpningen (t+)
Quote from Funbeat user on 9 September 2011, 11:03Vi jobbar på att bli som hon. (t+)
Vi jobbar på att bli som hon. (t+)
Quote from Funbeat user on 9 September 2011, 12:19Halleluja!
Halleluja!
Quote from Funbeat user on 9 September 2011, 22:22Ed Whitlock är en annan fantastisk människa. När han var 73 år gammal sprang han ett maraton på den fenomenala tiden 2:54.
Ed Whitlock är en annan fantastisk människa. När han var 73 år gammal sprang han ett maraton på den fenomenala tiden 2:54.