Quote from Guest on 4 March 2014, 20:54Hej alla!
Jag heter Erik Stensson och läser just nu sista året på Kandidatprogrammet på Designhögskolan i Umeå. Vi har precis dragit igång med vårat examensjobb, och jag vore jättetacksam om någon kunde hitta tiden att svara på några frågor i formuläret
Hej alla!
Jag heter Erik Stensson och läser just nu sista året på Kandidatprogrammet på Designhögskolan i Umeå. Vi har precis dragit igång med vårat examensjobb, och jag vore jättetacksam om någon kunde hitta tiden att svara på några frågor i formuläret
Quote from Funbeat user on 4 March 2014, 21:04När jag nu hjälpt forskningen och dig framåt vore det ju trevligt om det senare dyker upp ett resultat på detta exjobb.
Mvh
Running
När jag nu hjälpt forskningen och dig framåt vore det ju trevligt om det senare dyker upp ett resultat på detta exjobb.
Mvh
Running
Quote from Susan Hartley on 5 March 2014, 09:28Fixat! Lycka till med exjobbet. 🙂
Fixat! Lycka till med exjobbet. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 March 2014, 10:04Jag har svarat.
Lycka till med arbetet, och så hoppas vi att det dyker upp nya fantastiska löparkläder för vinterbruk i affärerna snart... 😉/Pelle
Jag har svarat.
Lycka till med arbetet, och så hoppas vi att det dyker upp nya fantastiska löparkläder för vinterbruk i affärerna snart... 😉
/Pelle