Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatExplorer
You need to log in to create posts and topics.

Hej, om man har explorer installerad tenderar det att bli väldigt avlånga inlägg om någon har länkat till en större bild har jag upptäckt. Detta gör att man måste scrolla långt och länge i sidled. Är det något som går att lösa tror du? Det skulle ju vara

Enklast & bäst är att välja Google Chrome, Firefox eller Operas webläsare, ja vad som helst är nog bättre än exploDer...

Manne: jo, du har iof rätt (nykär i chrome som jag är) men det löser ju inte problemet i allmanhet 😉

Vad finns det för argument för Exploiter?

inga Fredrik...

Jag håller med och jag har aldrig hört något hållbart argument men det finns ju många som använder eländet, så...

Tja, det finns de som anvander Vista också (ja, jag kör windows (XP!!)... men så är jag vanlig user hemma också. och på jobbet ar vi folk som fixar när det går snett!

Får min nya jobbdator i dagarna, HOPPAS den har alla drivrutiner för XP, annars blir ja

IE 8 funkar bra. Nackdelen är att de flesta använder det och att de därför blir poppis bland sabbotörer. De andra w-läsarna iofs OK, men tyvärr inte lika säkra iom att det inte har trycket på sig att täppa igen hålen på samma sätt som IE.

IE säkert????? smaken är ju som baken...

Japp, baken OK