Quote from Guest on 21 January 2010, 22:54Hej, om man har explorer installerad tenderar det att bli väldigt avlånga inlägg om någon har länkat till en större bild har jag upptäckt. Detta gör att man måste scrolla långt och länge i sidled. Är det något som går att lösa tror du? Det skulle ju vara
Hej, om man har explorer installerad tenderar det att bli väldigt avlånga inlägg om någon har länkat till en större bild har jag upptäckt. Detta gör att man måste scrolla långt och länge i sidled. Är det något som går att lösa tror du? Det skulle ju vara
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 23:04Enklast & bäst är att välja Google Chrome, Firefox eller Operas webläsare, ja vad som helst är nog bättre än exploDer...
Enklast & bäst är att välja Google Chrome, Firefox eller Operas webläsare, ja vad som helst är nog bättre än exploDer...
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 23:05Manne: jo, du har iof rätt (nykär i chrome som jag är) men det löser ju inte problemet i allmanhet 😉
Manne: jo, du har iof rätt (nykär i chrome som jag är) men det löser ju inte problemet i allmanhet 😉
Quote from ellen olsson on 21 January 2010, 23:07Vad finns det för argument för Exploiter?
Vad finns det för argument för Exploiter?
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 23:07inga Fredrik...
inga Fredrik...
Quote from ellen olsson on 21 January 2010, 23:10Jag håller med och jag har aldrig hört något hållbart argument men det finns ju många som använder eländet, så...
Jag håller med och jag har aldrig hört något hållbart argument men det finns ju många som använder eländet, så...
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 23:15Tja, det finns de som anvander Vista också (ja, jag kör windows (XP!!)... men så är jag vanlig user hemma också. och på jobbet ar vi folk som fixar när det går snett!
Får min nya jobbdator i dagarna, HOPPAS den har alla drivrutiner för XP, annars blir ja
Tja, det finns de som anvander Vista också (ja, jag kör windows (XP!!)... men så är jag vanlig user hemma också. och på jobbet ar vi folk som fixar när det går snett!
Får min nya jobbdator i dagarna, HOPPAS den har alla drivrutiner för XP, annars blir ja
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 23:18IE 8 funkar bra. Nackdelen är att de flesta använder det och att de därför blir poppis bland sabbotörer. De andra w-läsarna iofs OK, men tyvärr inte lika säkra iom att det inte har trycket på sig att täppa igen hålen på samma sätt som IE.
IE 8 funkar bra. Nackdelen är att de flesta använder det och att de därför blir poppis bland sabbotörer. De andra w-läsarna iofs OK, men tyvärr inte lika säkra iom att det inte har trycket på sig att täppa igen hålen på samma sätt som IE.
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 23:19IE säkert????? smaken är ju som baken...
IE säkert????? smaken är ju som baken...
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 23:21Japp, baken OK
Japp, baken OK