Quote from ellen olsson on 21 January 2010, 23:26Stefan: Du borde nog se över dina informationskällor... 🙂
Stefan: Du borde nog se över dina informationskällor... 🙂
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 23:28Inte alls... talar från egen erfarenhet. Men jag vet att det inte är politiskt korretk...
Inte alls... talar från egen erfarenhet. Men jag vet att det inte är politiskt korretk...
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 23:29...eller var det baken du tänkte på... 😉
...eller var det baken du tänkte på... 😉
Quote from ellen olsson on 21 January 2010, 23:33M$ är erkänt långsamma att täppa till hål. Ju större företag och ju mindre öppet (stängd proprietär kod) det är desto långsammare går det. Det är ett faktum.
M$ är erkänt långsamma att täppa till hål. Ju större företag och ju mindre öppet (stängd proprietär kod) det är desto långsammare går det. Det är ett faktum.
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 23:34OK. Sov gott...
OK. Sov gott...
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 23:39Han som sålde Eiffeltornet till en rik arab för några år sedan var förmodligen han som övertalade dig att IE 8 är säkert...(H)
Han som sålde Eiffeltornet till en rik arab för några år sedan var förmodligen han som övertalade dig att IE 8 är säkert...(H)
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 23:43Håller med Stefan, har testat mig igenom en drös webbläsare och återvänder alltid till IE8 ändå.
Opera och Safari hyser jag ingen önskan om att se igen, de åkte ut med dll-erna först.
Jag skulle aldrig släppa in firefox:
http://www.idg.se/2.1085/1.268
Håller med Stefan, har testat mig igenom en drös webbläsare och återvänder alltid till IE8 ändå.
Opera och Safari hyser jag ingen önskan om att se igen, de åkte ut med dll-erna först.
Jag skulle aldrig släppa in firefox:
http://www.idg.se/2.1085/1.268
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 23:47"Mozilla försvar dock sin ställning att det är rejält mycket snabbare på att utfärda uppdateringar än andra företag. Tack vare att Firefox bygger på öppen källkod så kan företaget hitta och korrigera buggar snabbare än konkurrerande produkter, uppger Mozi
"Mozilla försvar dock sin ställning att det är rejält mycket snabbare på att utfärda uppdateringar än andra företag. Tack vare att Firefox bygger på öppen källkod så kan företaget hitta och korrigera buggar snabbare än konkurrerande produkter, uppger Mozi
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 06:33Jag fick problem med Explorer när jag fick en dator med Windows 7. Jag har inte använt Explorer på år och dag. Jag bestämde mig för att hålla datorn så ren som möjligt (bokföringsdator).
Jag fick överge Explorer. Det fungerade inte med banken. Jag kunde
Jag fick problem med Explorer när jag fick en dator med Windows 7. Jag har inte använt Explorer på år och dag. Jag bestämde mig för att hålla datorn så ren som möjligt (bokföringsdator).
Jag fick överge Explorer. Det fungerade inte med banken. Jag kunde
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 08:07Att en webbläsare med öppen källkod leder buggligan är inte konstigt eftersom de publicerar alla buggar. Det gör inte MS.
Ända gången jag använder explorer är på jobbet när jag ska in på vår Sharepoint.
Att en webbläsare med öppen källkod leder buggligan är inte konstigt eftersom de publicerar alla buggar. Det gör inte MS.
Ända gången jag använder explorer är på jobbet när jag ska in på vår Sharepoint.