Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatExportera data?
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag skulle önska kunna exportera all data så man själv kunde sortera efter förutsättningar som inte funbeat kan (t.ex. pass med viss utrustning)

Export finns, men nog inte med så mycket data som du önskar:
http://www.funbeat.se/importexport/index.aspx

Bump bump. Jag skulle väldigt gärna vilja få med utrustning när jag exporterar från Funbeat. Eftersom jag vill implementera en del analysfunktioner och merga data med min gamla träningsdagbok skulle jag verkligen uppskatta om det gick. Det borde inte vara

Och där upptäckte jag att när man reggat intervaller så kommer dom inte med. Det borde jag förstått att det var så med tanke på hur ni verkar designat dagboken men jag är lite bortskämd med att när jag exporterar ut inmatad data så kommer allt med ut ocks

Man Mackan, reggar du bara din träning här?! Trodde inte det dög för seriösa löpare. Jag som inte ens är seriös reggar bara på Funbeat för att jämföra med, och visa upp för, andra. Som analysverktyg är ju Funbeat ganska undermålig, enligt min ringa mening

Jag orkar inte hålla på och dubbelregistrera men nu håller jag på och fixar i ordning en dagbok så som jag vill att den ska se ut och så kommer jag att göra regelbundna exporter av data härifrån. Tanken är att lyfta ner all min träning sen 2003 i en datab

Jag är bara en ringa motionär, men inte ens jag har nån nytta av analysmöjligheterna här på "bettan". Analyser sköter jag i ett lokat installerat program, Funbeat har jag endast för att skrävla inför vänner och bekanta.

Av ren nyfikenhet, vad är det för program (utanför FB) som ni använder för att analysera träningen?

Ledsen för trådkapning.

Jag dubbelregistrerar, eller till och med trippel eftersom jag läser in i Polar-programmet också. Här på Funbeat blir jag bara irriterad på dessa underindelningar som bara är underindelningar semantiskt.

€. Axell, jag skulle nog vilja ha eget. För jag h

Analyserar ni mer än ni tränar?

För mig räcker det att se träningsmängd per period.

12