Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatExportera träning?
You need to log in to create posts and topics.

Hej, hittar inte funktionen exportera träning som alltid har funnits men som jag nästan aldrig använt, men nu behöver. Kan någon leda mig rätt?

Mina inställningar -> Exportera data

Tackar!

Bump (en ny fråga på samma tema):

Finns det nåt sätt att exportera mer detaljerad data från ett visst träningspass? Jag har pass som är inspelade med funbeatappen. Dessa vill jag exportera så jag får en excel eller nån annan fil med alla gps-data, etc.

Du kan via rundan exportera ut den som en kml-fil.

Ah, fint. Fast där finns ingen time-stamp som jag kan använda för att räkna ut hastigheten etc? Eller finns det i en kml?

EDIT: Provade, och nej, det finns inte. Så då är frågan hur jag får ut data över hastighet, höjd och gps-noggrannhet?

Om det inte f

Exportfunktionen behöver definitivt förbättras. Helst skulle det ju vara så att den data som man exporterar räcker till att återställa alla pass till exakt samma tillstånd som de har nu, dvs. all data ska ut.

Ja, definitivt. Så trodde jag att det var.

🙁

Inlåsning av användare. Så att vi inte provar en konkurrent?

Tyvärr finns det inte bättre möjligheter än den som Excel-exporten erbjuder, och den är som bekant rätt begränsad.

Det är inte för att låsa in som det är så utan för att efterfrågan inte har varit så stor, så vi har prioriterat andra saker. (Kan tillägg