Quote from Guest on 29 September 2011, 15:46Hej, hittar inte funktionen exportera träning som alltid har funnits men som jag nästan aldrig använt, men nu behöver. Kan någon leda mig rätt?
Hej, hittar inte funktionen exportera träning som alltid har funnits men som jag nästan aldrig använt, men nu behöver. Kan någon leda mig rätt?
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 15:56Mina inställningar -> Exportera data
Mina inställningar -> Exportera data
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 16:30Tackar!
Tackar!
Quote from Funbeat user on 31 October 2012, 14:29Bump (en ny fråga på samma tema):
Finns det nåt sätt att exportera mer detaljerad data från ett visst träningspass? Jag har pass som är inspelade med funbeatappen. Dessa vill jag exportera så jag får en excel eller nån annan fil med alla gps-data, etc.
Bump (en ny fråga på samma tema):
Finns det nåt sätt att exportera mer detaljerad data från ett visst träningspass? Jag har pass som är inspelade med funbeatappen. Dessa vill jag exportera så jag får en excel eller nån annan fil med alla gps-data, etc.
Quote from Camilla Höög on 31 October 2012, 18:21Du kan via rundan exportera ut den som en kml-fil.
Du kan via rundan exportera ut den som en kml-fil.
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 16:02Ah, fint. Fast där finns ingen time-stamp som jag kan använda för att räkna ut hastigheten etc? Eller finns det i en kml?
EDIT: Provade, och nej, det finns inte. Så då är frågan hur jag får ut data över hastighet, höjd och gps-noggrannhet?
Om det inte f
Ah, fint. Fast där finns ingen time-stamp som jag kan använda för att räkna ut hastigheten etc? Eller finns det i en kml?
EDIT: Provade, och nej, det finns inte. Så då är frågan hur jag får ut data över hastighet, höjd och gps-noggrannhet?
Om det inte f
Quote from Camilla Höög on 1 November 2012, 21:21Exportfunktionen behöver definitivt förbättras. Helst skulle det ju vara så att den data som man exporterar räcker till att återställa alla pass till exakt samma tillstånd som de har nu, dvs. all data ska ut.
Exportfunktionen behöver definitivt förbättras. Helst skulle det ju vara så att den data som man exporterar räcker till att återställa alla pass till exakt samma tillstånd som de har nu, dvs. all data ska ut.
Quote from Funbeat user on 5 November 2012, 13:13Ja, definitivt. Så trodde jag att det var.
🙁
Ja, definitivt. Så trodde jag att det var.
🙁
Quote from Funbeat user on 5 November 2012, 13:46Inlåsning av användare. Så att vi inte provar en konkurrent?
Inlåsning av användare. Så att vi inte provar en konkurrent?
Quote from Funbeat user on 5 November 2012, 17:51Tyvärr finns det inte bättre möjligheter än den som Excel-exporten erbjuder, och den är som bekant rätt begränsad.
Det är inte för att låsa in som det är så utan för att efterfrågan inte har varit så stor, så vi har prioriterat andra saker. (Kan tillägg
Tyvärr finns det inte bättre möjligheter än den som Excel-exporten erbjuder, och den är som bekant rätt begränsad.
Det är inte för att låsa in som det är så utan för att efterfrågan inte har varit så stor, så vi har prioriterat andra saker. (Kan tillägg