Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 15:59Ypperligt! 🙂
Ypperligt! 🙂
Quote from Elias Engqvist on 9 November 2012, 20:55Nu börjar jag snart undra - Olle har ju inte gjort nåt än 🙂
Jag ska skapa fred i hela världen!
Nu börjar jag snart undra - Olle har ju inte gjort nåt än 🙂
Jag ska skapa fred i hela världen!
Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 21:16If Olle won¨t fix it, "Jim will fix it!" (låt oss besparas från det sistnämnda)
If Olle won¨t fix it, "Jim will fix it!" (låt oss besparas från det sistnämnda)
Quote from Funbeat user on 7 October 2014, 14:37Jag undrar om det gjorts några framsteg i ärendet? Funktionen är fortfarande högst önskvärd!
Jag undrar om det gjorts några framsteg i ärendet? Funktionen är fortfarande högst önskvärd!
Quote from Funbeat user on 17 January 2015, 14:37Undrar samma sak som Jesper B och övriga föregående talare. Arbetas det med detta?
Undrar samma sak som Jesper B och övriga föregående talare. Arbetas det med detta?
Quote from Funbeat user on 9 April 2015, 14:17Ännu en som undrar och efterfrågar, händer något?
Ännu en som undrar och efterfrågar, händer något?
Quote from Funbeat user on 5 May 2015, 10:35Snälla lös så man kan exportera sin data på ett proffsigare sätt än Excel filer. Tcx?. Inte för att man vill lämna sidan, men för att man tvekar på att ladda upp all data om det innebär att man ej kan få ut den på ett vettigt sätt.. Borde vara standard at
Snälla lös så man kan exportera sin data på ett proffsigare sätt än Excel filer. Tcx?. Inte för att man vill lämna sidan, men för att man tvekar på att ladda upp all data om det innebär att man ej kan få ut den på ett vettigt sätt.. Borde vara standard at
Quote from Funbeat user on 26 May 2015, 10:44+1
Hoppas Funbeat kan hänga med i konkurrensen som finns från annat håll.
+1
Hoppas Funbeat kan hänga med i konkurrensen som finns från annat håll.
Quote from Funbeat user on 27 May 2015, 12:31Olle & Co: Vad är planen för export av data? Ska det vara som det är? Finns planer på att få med allt i annat format än excel (xml, tcx osv)? Vore kul att höra era tankar annat än "vi ska lösa det" från november 2012.
Olle & Co: Vad är planen för export av data? Ska det vara som det är? Finns planer på att få med allt i annat format än excel (xml, tcx osv)? Vore kul att höra era tankar annat än "vi ska lösa det" från november 2012.
Quote from Funbeat user on 9 June 2015, 11:06Någon som har lyckats att exportera sin data från olika träningsformer och få in den i någon annan applikation/tjänst såsom tex runkeeper eller/och endomondo?
Jag har läst här på forumet att man skulle kunna få ut datan i något som kallas KML? men jag f
Någon som har lyckats att exportera sin data från olika träningsformer och få in den i någon annan applikation/tjänst såsom tex runkeeper eller/och endomondo?
Jag har läst här på forumet att man skulle kunna få ut datan i något som kallas KML? men jag f