Quote from Guest on 24 May 2010, 20:22Hej,
För första gången så sprang jag ett lopp och det blev folkloppet Göteborgs varvet.
På min "träning" har jag sprungit 20 km, 19km, 18 km och lite sånt olika med olika intensivitet och fart. Allt detta utom några konstigheter. Då inför har jag haft e
Hej,
För första gången så sprang jag ett lopp och det blev folkloppet Göteborgs varvet.
På min "träning" har jag sprungit 20 km, 19km, 18 km och lite sånt olika med olika intensivitet och fart. Allt detta utom några konstigheter. Då inför har jag haft e
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 20:32Värmen?
Värmen?
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 20:57Men jag tyckte inte själv att värmen störde mig så mycket. Satt lungt i skogen och vilade medans de andra sprang runt och värmde upp. När det var lagom gick jag ner och varmde upp lite sen sprang vi.
Har ett dåligt järn värde något med det hela att göra
Men jag tyckte inte själv att värmen störde mig så mycket. Satt lungt i skogen och vilade medans de andra sprang runt och värmde upp. När det var lagom gick jag ner och varmde upp lite sen sprang vi.
Har ett dåligt järn värde något med det hela att göra
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 20:57I sthlm för några år sen när det var 28 grader vid starten gick min puls upp långt högre än vanligt så jag tror på värmen. Speciellt när man inte hunnit träna i ordentlig värme.
Nu springer jag inte med pulsband längre, men jag tror min puls också var hö
I sthlm för några år sen när det var 28 grader vid starten gick min puls upp långt högre än vanligt så jag tror på värmen. Speciellt när man inte hunnit träna i ordentlig värme.
Nu springer jag inte med pulsband längre, men jag tror min puls också var hö
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 22:09skulle det inte bara vara så enkelt att anledningen är att du lämnade blod för någon vecka sen? Det tär ju lite på kroppen att tappas på blod och kroppen ägnar mycket energi åt att producera nytt.
skulle det inte bara vara så enkelt att anledningen är att du lämnade blod för någon vecka sen? Det tär ju lite på kroppen att tappas på blod och kroppen ägnar mycket energi åt att producera nytt.
Quote from Camilla Höög on 24 May 2010, 22:30Lågt blodvärde, nyligen tappad på blod, hög värme, tävling. Alla faktorer borde ge en högre puls.
Lågt blodvärde, nyligen tappad på blod, hög värme, tävling. Alla faktorer borde ge en högre puls.