Quote from Guest on 1 November 2011, 05:29I morse sprang jag till jobbet och min Garmin 310XT fungerade som vanligt.
När jag skulle springa hem så stannade den vid uppstarten och visade bara splashen med texten Garmin och sirfStar etc. Jag testade då några omstarter och konstaterade att den inte
I morse sprang jag till jobbet och min Garmin 310XT fungerade som vanligt.
När jag skulle springa hem så stannade den vid uppstarten och visade bara splashen med texten Garmin och sirfStar etc. Jag testade då några omstarter och konstaterade att den inte
Quote from Camilla Höög on 1 November 2011, 05:39Efter att ha startat och stängt av den flera gånger och varje gång låta den börja söka och även låtit den synka en gång (det tog 20 minuter) så verkar den ha återhämtat sig nu. Jag får se om det strular något mer när jag är ute och använder den på riktigt
Efter att ha startat och stängt av den flera gånger och varje gång låta den börja söka och även låtit den synka en gång (det tog 20 minuter) så verkar den ha återhämtat sig nu. Jag får se om det strular något mer när jag är ute och använder den på riktigt
Quote from Rasmus Olsson on 1 November 2011, 09:22Har ingen 310 och hade inte alls liknande problem med min Edge 705, utan ett annat fel. Dock löste det sig med att lägga på senaste firmware, eller om den redanv ar på, lägga på senaste en gång till. Samt göra en total återställning. Kanske värt att prova
Har ingen 310 och hade inte alls liknande problem med min Edge 705, utan ett annat fel. Dock löste det sig med att lägga på senaste firmware, eller om den redanv ar på, lägga på senaste en gång till. Samt göra en total återställning. Kanske värt att prova
Quote from Camilla Höög on 1 November 2011, 10:55Jag lyckades inte lägga på senaste firmware en gång till eftersom jag redan har den senaste. Det kanske går att lösa på något sätt. Jag får kolla vidare på det om den strular igen.
Jag lyckades inte lägga på senaste firmware en gång till eftersom jag redan har den senaste. Det kanske går att lösa på något sätt. Jag får kolla vidare på det om den strular igen.
Quote from Funbeat user on 1 November 2011, 18:59Tror det har att göra med vintertiden.
Tror det har att göra med vintertiden.
Quote from Funbeat user on 2 November 2011, 07:18Jag hade samma problem, inte när jag skulle träna igår 1Nov, utan när jag startade den och synkade med USB-stickan i. Då segade sig klockan något fruktansvärt. Har inte gjort nya försök, ska träna ikväll. Hoppas den fungerar då.
Hur har det gått för dig?
Jag hade samma problem, inte när jag skulle träna igår 1Nov, utan när jag startade den och synkade med USB-stickan i. Då segade sig klockan något fruktansvärt. Har inte gjort nya försök, ska träna ikväll. Hoppas den fungerar då.
Hur har det gått för dig?
Quote from Camilla Höög on 2 November 2011, 10:22I morse fungerade den som vanligt igen. Osäker om min factory reset gjorde något. Hade kanske löst sig automatiskt om jag hade haft lite mer tålamod, men nu är allt rensat i alla fall och synken går blixtrande snabbt igen.
I morse fungerade den som vanligt igen. Osäker om min factory reset gjorde något. Hade kanske löst sig automatiskt om jag hade haft lite mer tålamod, men nu är allt rensat i alla fall och synken går blixtrande snabbt igen.
Quote from Funbeat user on 2 November 2011, 11:40Jag hade också något knepigt med min klocka igår (1 nov). Använde inte den i måndags eller söndags (usch ja, det var svagt, jag vet). När jag startade klocka så tog det flera minuter innan den kom igång. När jag kopplade ihop pulsbandet fick jag inte det
Jag hade också något knepigt med min klocka igår (1 nov). Använde inte den i måndags eller söndags (usch ja, det var svagt, jag vet). När jag startade klocka så tog det flera minuter innan den kom igång. När jag kopplade ihop pulsbandet fick jag inte det
Quote from Funbeat user on 2 November 2011, 12:44Min 310 har också varit lite mysko. I måndags var den seg att hitta GPS, efter ett tag så visade jag staplarna såg och att det var 3-4 sycken och nöjde mig med det.
I morse var den mycket seg, hade efter 5-10 min bara hittat en stapel. Lade ut den på ba
Min 310 har också varit lite mysko. I måndags var den seg att hitta GPS, efter ett tag så visade jag staplarna såg och att det var 3-4 sycken och nöjde mig med det.
I morse var den mycket seg, hade efter 5-10 min bara hittat en stapel. Lade ut den på ba
Quote from Funbeat user on 2 November 2011, 14:30Jag har ny firmware från någon månad sen också.
Jag har ny firmware från någon månad sen också.