Quote from Funbeat user on 2 November 2011, 15:52SW 3.90
GPS 2.10
- jag behövde inte ställa om till vintertid, det fixade den själv. Kanske var det en bugg där.
SW 3.90
GPS 2.10
- jag behövde inte ställa om till vintertid, det fixade den själv. Kanske var det en bugg där.
Quote from Funbeat user on 2 November 2011, 21:39Samma här igår. Klockan var extremt långsam med att synka mot sattelliter och till slut startade jag om den och då såg det ut som att den hängt sig i uppstarten, "splash screen" försvann ju inte. Jag startade om igen och samma sak men väntade lite längre
Samma här igår. Klockan var extremt långsam med att synka mot sattelliter och till slut startade jag om den och då såg det ut som att den hängt sig i uppstarten, "splash screen" försvann ju inte. Jag startade om igen och samma sak men väntade lite längre
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 08:04Min fungerade igår, vid träning och överföring. Men det verkar ju som att alla vi har haft samma fel. Jag har inte gjort någon ny uppdatering eller så. Bara lät klockan stå och tugga då när den var så seg. Men efter all seghet 1kväll har den kommit igång
Min fungerade igår, vid träning och överföring. Men det verkar ju som att alla vi har haft samma fel. Jag har inte gjort någon ny uppdatering eller så. Bara lät klockan stå och tugga då när den var så seg. Men efter all seghet 1kväll har den kommit igång
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 17:56Min funkade också utan problem idag. Kanske var det ett ufo eller nåt som flög över Sverige. Jag har sett på TV att då kan konstiga saker hända med klockor (och bilradior).
Min funkade också utan problem idag. Kanske var det ett ufo eller nåt som flög över Sverige. Jag har sett på TV att då kan konstiga saker hända med klockor (och bilradior).
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 18:58Första passet efter tidsomställning med ny firmware, och ja, det verkade ta lite längre tid än vanligt. Jag misstänker att det blir någon förvirring med tidsstämplarna så att man för över allt data som finns i klockan istf bara det senaste passet.
Det va
Första passet efter tidsomställning med ny firmware, och ja, det verkade ta lite längre tid än vanligt. Jag misstänker att det blir någon förvirring med tidsstämplarna så att man för över allt data som finns i klockan istf bara det senaste passet.
Det va
Quote from Funbeat user on 4 November 2011, 10:58Märkte inget konstigt imorse. Hade rensat klockan från gamla pass igår.
Tankningen till datorn gick också som vanligt, rensade fil-cachen innan dess).
Verkar vara på banan igen.
Märkte inget konstigt imorse. Hade rensat klockan från gamla pass igår.
Tankningen till datorn gick också som vanligt, rensade fil-cachen innan dess).
Verkar vara på banan igen.
Quote from Funbeat user on 4 November 2011, 16:07Vart hittar man fil cachen på windows XP?
Vart hittar man fil cachen på windows XP?
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 10:13I vista ligger filerna här:
C:Users"ANVÄNDARE"AppDataRoamingGARMINDevices"DEVICE NUMBERActivities
I vista ligger filerna här:
C:Users"ANVÄNDARE"AppDataRoamingGARMINDevices"DEVICE NUMBERActivities
Quote from Funbeat user on 23 November 2011, 19:42Jag fick också problem efter 3.90 uppgraderingen.
Ibland låser den sig vid uppstart - soft reset hjälper.
Passen går inte att ladda över.
Vissa pass syns inte ens i klockans historik efter korrekt avslutat pass.
Jag letade runt på Garmins forum och det fi
Jag fick också problem efter 3.90 uppgraderingen.
Ibland låser den sig vid uppstart - soft reset hjälper.
Passen går inte att ladda över.
Vissa pass syns inte ens i klockans historik efter korrekt avslutat pass.
Jag letade runt på Garmins forum och det fi
Quote from Funbeat user on 23 November 2011, 20:20Utöver att det tog längre tid att synka första gången har jag inte märkt några problem alls.
Utöver att det tog längre tid att synka första gången har jag inte märkt några problem alls.