Quote from Guest on 6 August 2011, 09:45Lyckades häromdagen ha sönder en helt ny glasflaska med liniment på ett balkonggolv. Hur gör man för att få bort doften?
(postar samma fråga hos cyklisterna)
Lyckades häromdagen ha sönder en helt ny glasflaska med liniment på ett balkonggolv. Hur gör man för att få bort doften?
(postar samma fråga hos cyklisterna)
Quote from Elias Engqvist on 6 August 2011, 09:55Hemmets Veckotidning eller Femina kanske har en insändarspalt?
Hemmets Veckotidning eller Femina kanske har en insändarspalt?
Quote from Funbeat user on 6 August 2011, 10:13Kan ju va så att man kan titta igenom ett antal års prenumerationer, men jag tror inte att liniment står omnämnd i de tidningarna.
Kan ju va så att man kan titta igenom ett antal års prenumerationer, men jag tror inte att liniment står omnämnd i de tidningarna.
Quote from Funbeat user on 6 August 2011, 10:23Skatol borde ta bort linimentslukten.
Skatol borde ta bort linimentslukten.
Quote from Funbeat user on 6 August 2011, 10:32Sitt och njut. Jag förknippar linimnet med hård träning eller fotboll.
Sitt och njut. Jag förknippar linimnet med hård träning eller fotboll.
Quote from Funbeat user on 6 August 2011, 11:08Det är en hel flaska koncentrerad liniment! Det är så intensivt att min kusin har varit på väg att få migrän första kvällen, om vi inte hade lämnat lägenheten!! Dagen efter började hon med migräntabletter. 🙁
Det är en hel flaska koncentrerad liniment! Det är så intensivt att min kusin har varit på väg att få migrän första kvällen, om vi inte hade lämnat lägenheten!! Dagen efter började hon med migräntabletter. 🙁
Quote from Funbeat user on 6 August 2011, 11:12Ättika är ju något man använder för att ta bort lukter...
Ättika är ju något man använder för att ta bort lukter...
Quote from Funbeat user on 6 August 2011, 12:10Har precis skurat 8 kvm trägolv. 🙁 Hoppas att det blir bättre. Ska testa att sätta ut en skål med ättika, tack för tipset! 🙂
Edit: Hur reggar man skura golv på FB?
Har precis skurat 8 kvm trägolv. 🙁 Hoppas att det blir bättre. Ska testa att sätta ut en skål med ättika, tack för tipset! 🙂
Edit: Hur reggar man skura golv på FB?
Quote from Funbeat user on 6 August 2011, 17:02Om det inte hjälper att stänga balkongdörren, kanske avfettningsmedel kan fungera, såvida inte det luktar starkt också, golvet suger kanske upp så det blir svårt att skölja bort med vatten, målartvätt kanske går att använda, det tar ju bort fett.
Om det inte hjälper att stänga balkongdörren, kanske avfettningsmedel kan fungera, såvida inte det luktar starkt också, golvet suger kanske upp så det blir svårt att skölja bort med vatten, målartvätt kanske går att använda, det tar ju bort fett.