Quote from Jan Lundquist on 28 April 2008, 09:11Det bästa är om man är förutseende och är insmord med någon riktigt bra som bildar en hinna på händerna så det inte fastnar så mycket skit där!
Det bästa är om man är förutseende och är insmord med någon riktigt bra som bildar en hinna på händerna så det inte fastnar så mycket skit där!
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 09:18Olja bildar en fet fin hinna.
Olja bildar en fet fin hinna.
Quote from j sollerman on 28 April 2008, 09:19tvättmedel
tvättmedel
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 09:50Billig matolja på torra händer, ta sedan diskmedel och lite varmvatten, gnid ordentligt och skölj bort. Funkar varje gång!
Billig matolja på torra händer, ta sedan diskmedel och lite varmvatten, gnid ordentligt och skölj bort. Funkar varje gång!
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 18:31Lacknafta funkar, man blir dock lite torr om händerna, men det är bara att tvätta med tvål efter.
Använder lacknafta till kassett o kedja samt framdrev och andra saker som är oljiga.
Mycket bättre än tex avfettning, den så kallade miljöavfettningen som m
Lacknafta funkar, man blir dock lite torr om händerna, men det är bara att tvätta med tvål efter.
Använder lacknafta till kassett o kedja samt framdrev och andra saker som är oljiga.
Mycket bättre än tex avfettning, den så kallade miljöavfettningen som m
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 18:44Lacknafta? ? ? ?
Vi får ha ett samtal mellan fyra ögon, Jonas.
Lacknafta? ? ? ?
Vi får ha ett samtal mellan fyra ögon, Jonas.
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 20:16Oj, tack för alla bra tips! Önskar att jag var lite mer förutseende och smort in mig INNAN jag mekkade med cykeln, så hade jag kanske sluppit gå omkring på kontoret idag o se ut som en gruvarbetare. Men nu har jag fått bort det, provat både salt o diskmed
Oj, tack för alla bra tips! Önskar att jag var lite mer förutseende och smort in mig INNAN jag mekkade med cykeln, så hade jag kanske sluppit gå omkring på kontoret idag o se ut som en gruvarbetare. Men nu har jag fått bort det, provat både salt o diskmed
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 20:17för att inte tala om vad miljövänligt det verkar
för att inte tala om vad miljövänligt det verkar
Quote from Fredrik Olsson on 28 April 2008, 20:18Rent petrokemiska produkter bör undvikas för att göra rent huden. De orsakar ofta eksem, hudsprickor och liknande besvär. Besvären är oftast övergående, men kan i vissa fall bli bestående.
Köp istället de tvålprodukter som finns speciellt för borttagning
Rent petrokemiska produkter bör undvikas för att göra rent huden. De orsakar ofta eksem, hudsprickor och liknande besvär. Besvären är oftast övergående, men kan i vissa fall bli bestående.
Köp istället de tvålprodukter som finns speciellt för borttagning
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 20:23Glöm inte mjölken o en hotdog med senap o ketchup på mocken
Glöm inte mjölken o en hotdog med senap o ketchup på mocken