Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Enligt Stockholm Marathons tävlingspost på FunBeat så är det just nu drygt 700 personer på FunBeat som ska springa maran i Stockholm i morgon.

Lycka till allihopa! Och skriv gärna en spännande berättelse om hur det gick efteråt.

Tävlingen diskuteras hä

Det är sjukt många. Tänk om lika många ville köra STAR (http://star.stockholmmultisport.se). Det vore nåt det... kanske nästa år 🙂

Tack Olle! Tänk om alla sprang i funbeatkläder också 🙂 Jag tänker ta mitt linne i alla fall. Det ska bli roligt att springa idag! I alla fall de första 30 km. Och den sista. (H)

Hej

Tack, hade varit kul att komma till start. Men jag bestämde mig i torsdags att ställa in då min tredje förkylning på kort tid ligger kvar i luftrören. (Det känns ok när man väl bestämt sig) Lycka till alla och hoppas ni får ett bra lopp och det blir

3,5 % Funbeatare alltså. Det betyder var 30:e löpare. Då borde man få många svar om man hojtar "Tjoho Funbeatare" i sin startfålla. Jag står i E med 6555 på magen.

Jag står också i E, K1617.

Fixa ett Funbeat startled nästa år vetja... Det hade kanske varit kul med 1000 pers i Funbeat kläder som startade samtidigt nästa år...(bara en tanke)