Quote from Guest on 13 September 2007, 18:27Skoj blog om Björn Suneson som börjar springa över USA från Oregan idag. Målet är Virginia, 520 mil bort.
http://www.svd.se/dynamiskt/blogg/did_15570766.asp
Skoj blog om Björn Suneson som börjar springa över USA från Oregan idag. Målet är Virginia, 520 mil bort.
Quote from Funbeat user on 13 September 2007, 18:37Målgång imorgon!
http://www.suneson.se/
Målgång imorgon!
Quote from ellen olsson on 13 September 2007, 19:24Det vore coolt om han "reggade" löpningen här... 😉
Det vore coolt om han "reggade" löpningen här... 😉
Quote from Funbeat user on 15 September 2007, 12:47Nu är han i mål. Helt fantastiskt. (hv)
Han har sprungit 5000 km på 95 dagar, utan vilodag. Och han är 59 år. WOW!!! (t+)
Nu är han i mål. Helt fantastiskt. (hv)
Han har sprungit 5000 km på 95 dagar, utan vilodag. Och han är 59 år. WOW!!! (t+)
Quote from Funbeat user on 15 September 2007, 13:10Jag har också följt honom........sjukt bra jobbat och inspirerande!
100 000 räknar han att äventyret kostat......*skrapar en trisslott*
Jag har också följt honom........sjukt bra jobbat och inspirerande!
100 000 räknar han att äventyret kostat......
*skrapar en trisslott*
Quote from Lena Bjerlöw on 15 September 2007, 18:00Sååå coolt! Jag köpte tidningen idag och ska sätta upp som inspiration! Han är grym, inte en endaste vilodag på 3 månader, vilken uthållig kropp alltså!
Sååå coolt! Jag köpte tidningen idag och ska sätta upp som inspiration! Han är grym, inte en endaste vilodag på 3 månader, vilken uthållig kropp alltså!
Quote from Christer Heinbäck on 15 September 2007, 20:32Jag har följt bloggen hela sommaren och det har verkligen varit spännande och inspirerande. Han är otrolig! (t+) Vilken känsla det måste va! *enormt impad*
Jag har följt bloggen hela sommaren och det har verkligen varit spännande och inspirerande. Han är otrolig! (t+) Vilken känsla det måste va! *enormt impad*
Quote from Funbeat user on 16 September 2007, 15:31Helt tokigt när man tänker på det... 🙂 Men väldigt imponerande...
Helt tokigt när man tänker på det... 🙂 Men väldigt imponerande...