Quote from Guest on 7 March 2011, 16:39Har en FR305 som jag reggade mitt Vasalopp på men när jag för över den till SportTracks får jag bara in sista 5 milen. På klockan finns alla 9 milen och även den totala tiden, men här verkar den bara regga sista tiden. Vet ni om jag måste uppdatera ST2 ti
Har en FR305 som jag reggade mitt Vasalopp på men när jag för över den till SportTracks får jag bara in sista 5 milen. På klockan finns alla 9 milen och även den totala tiden, men här verkar den bara regga sista tiden. Vet ni om jag måste uppdatera ST2 ti
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 16:49Har du fyllt klockans minne?
Har du fyllt klockans minne?
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 17:13Nej, har kvar andra pass sen tidigare somfunkar att lägga in. dessutom står det i klockan att jag åkt knappt 91km.
Nej, har kvar andra pass sen tidigare somfunkar att lägga in. dessutom står det i klockan att jag åkt knappt 91km.
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 17:17Adam.
Jag har ett liknande problem. Men det hjälper ju inte dig 🙁 I Garmin TC har jag 90,6 km nånting men i Sporttracks bara första 44 km av ÖS.🙁
Adam.
Jag har ett liknande problem. Men det hjälper ju inte dig 🙁 I Garmin TC har jag 90,6 km nånting men i Sporttracks bara första 44 km av ÖS.
🙁
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 18:05Är det inte en 8-tmmarsgräns i Sporttracks?
Är det inte en 8-tmmarsgräns i Sporttracks?
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 18:13Åkte in på 6:51 så det borde ju inte va nåt problem;)
Åkte in på 6:51 så det borde ju inte va nåt problem;)
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 18:19Hmm, du tänker så...? 😉
Hmm, du tänker så...? 😉
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 18:20Jag tror det finns en annan tråd med samma problem ifrån ös om du letar lite. Har för mig att det fanns någon lösning.
Jag tror det finns en annan tråd med samma problem ifrån ös om du letar lite. Har för mig att det fanns någon lösning.
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 18:45Satt och kollade lite i menyerna på min 305:a. Hittade då detta under Inställningar/Allmänt/Dataregistrering. Klockan kan bara registrera varje sekund upp till 3,5 timmar. Vid längre pass ska man välja Smart Recording.
Kan det vara detta?
Satt och kollade lite i menyerna på min 305:a. Hittade då detta under Inställningar/Allmänt/Dataregistrering. Klockan kan bara registrera varje sekund upp till 3,5 timmar. Vid längre pass ska man välja Smart Recording.
Kan det vara detta?
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 18:49Peter.
Det kan nog vara orsaken. Hade 3:47:33 fram till 44,1 km.
Peter.
Det kan nog vara orsaken. Hade 3:47:33 fram till 44,1 km.