Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Men du Mikael, du sprang ju även i Berlin, hur gick det då med att regga?

Sant Peter. Men kan det vara skillnad om klockan står på "löpning" eller "annat"?

Var du tvungen att påminna mig att det tog mer än 4 h i Berlin :@

🙂

Nu är ju mitt problem att jag bara får in andra halvan, visst är det ungefär samma tid som Mikael, men är det det som är problemet?

@Adam

Till att börja med kan du ju kolla vad du har för inställning på det jag skrev. Varje Sekund eller Smart Recording, har du "Smart Recording" så kan vi ju avfärda det, har du däremot "Varje Sekund" så låter det som om det är det som är orsaken till

En del av inställningarna är per aktivitet, så det kan skilja mellan dem. Vet inte hur det är med just den här.

Att jag svarade som jag gjorde beror på att jag tagit för vana att radera min träning i klockan men inte mina sparade rundor. När jag hade väldigt många rundor sparade så fortsatte klockan att registrera träningen, men inte spara rundorna fullständigt vil

Ok, jag förstår Mikael 🙂

Nu har jag kommit fram till att problem är exakt det ni sa. Jag har haft det kvar på registrering för varje sekund och inte tänkt mer på det. Så där har vi felet... Tack för tipset tills nästa gång. (om det nu blir nån nästa gå

12