Quote from ellen olsson on 20 January 2010, 09:14Cykelmagneten i Falkenberg, men den kanske ligger för långt söderut?
Cykelmagneten i Falkenberg, men den kanske ligger för långt söderut?
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 09:32Nädå. Borde kanske skrivit var jag håller till, Älmhult, i södra Småland. Falkenberg har jag väl en tolv mil till, det blir bra. Tackar och bockar!
Nädå. Borde kanske skrivit var jag håller till, Älmhult, i södra Småland. Falkenberg har jag väl en tolv mil till, det blir bra. Tackar och bockar!
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 10:10Sedan har du också häggs i myresjö (borde väl vara ungefär lika långt) som brukar rekomenderas varmt.
Sedan har du också häggs i myresjö (borde väl vara ungefär lika långt) som brukar rekomenderas varmt.
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 10:11Arne på Öster cykel i Jerusalem
Arne på Öster cykel i Jerusalem
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 10:56Och köp rätt storlek.
Och köp rätt storlek.
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 11:48tack för alla svar! Har blivit lite, lite klokare.
Var inne hos en cykelhandlare igår som kunde bygga ihop något för 11,5 med campagnolo veloce och sintesiram.
tack för alla svar! Har blivit lite, lite klokare.
Var inne hos en cykelhandlare igår som kunde bygga ihop något för 11,5 med campagnolo veloce och sintesiram.
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 18:40Lyckades övertala brorsan om Mortirolon igår och nu är cykeln redan i Jönköping frakfritt o allt, spännande ! Han har aldrig trampat racer men kolfiber hoj som första cykel duger 😉
http://www.bikebuster.se/detaljer/120440.html
Lyckades övertala brorsan om Mortirolon igår och nu är cykeln redan i Jönköping frakfritt o allt, spännande ! Han har aldrig trampat racer men kolfiber hoj som första cykel duger 😉
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 18:55Grattis! Sannolikt ditt livs bästa köp (hittills) - välkommen till träsket!
Grattis! Sannolikt ditt livs bästa köp (hittills) - välkommen till träsket!
Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 22:58Ny här på forumet, skall cykla Vätternrundan i sommar och siktar även på att gör Tjörns triathlon i aug. Min undran är om detta är en cykel (Trek 1.2)som är okej som första cykel, har begränsad budget.
Fick hem tidningen om VR där man hade möjlighet att
Ny här på forumet, skall cykla Vätternrundan i sommar och siktar även på att gör Tjörns triathlon i aug. Min undran är om detta är en cykel (Trek 1.2)som är okej som första cykel, har begränsad budget.
Fick hem tidningen om VR där man hade möjlighet att
Quote from j sollerman on 29 January 2010, 00:26Den duger helt klart att köra VR på. Tänk på att motorn är det viktigaste.
Den duger helt klart att köra VR på. Tänk på att motorn är det viktigaste.