Quote from Guest on 6 January 2013, 16:20Helt otippat (oplanerat) så köpte jag häromdagen billiga Brooks PureConnect. När jag sen sprang första vändan i dom så blev jag kär. Kan man bli det i löparskor? Nu har jag bara sprungit en vända hittills, ska jag erkänna, nästa blir imorron. Det blev för
Helt otippat (oplanerat) så köpte jag häromdagen billiga Brooks PureConnect. När jag sen sprang första vändan i dom så blev jag kär. Kan man bli det i löparskor? Nu har jag bara sprungit en vända hittills, ska jag erkänna, nästa blir imorron. Det blev för
Quote from Funbeat user on 6 January 2013, 16:30Tack för varningen! Jag älskar min pure connect, blir till att prova 2:an först alltså....
Tack för varningen! Jag älskar min pure connect, blir till att prova 2:an först alltså....
Quote from Funbeat user on 6 January 2013, 17:35Tänkte bla på dig, Kristina. Hade sett i annan tråd hur mycket du gillr Connect. 🙂
Tänkte bla på dig, Kristina. Hade sett i annan tråd hur mycket du gillr Connect. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 January 2013, 17:46Tibor, det går att bli kär i skor 😀
Tibor, det går att bli kär i skor 😀
Quote from Funbeat user on 6 January 2013, 18:09Jättesnällt! Ja, jag är också kär i connecten. Ja djupt förälskad faktiskt. 🙂 Det är som att springa i mjuka, lätta tofflor.
Jättesnällt! Ja, jag är också kär i connecten. Ja djupt förälskad faktiskt. 🙂 Det är som att springa i mjuka, lätta tofflor.
Quote from Funbeat user on 6 January 2013, 18:24Är oxå störtförälskad i mina connect.
Blir lite besviken när jag läser om andra generationen. Rear de ut första gen nu då?
Är oxå störtförälskad i mina connect.
Blir lite besviken när jag läser om andra generationen. Rear de ut första gen nu då?
Quote from Funbeat user on 6 January 2013, 18:54Ja, iaf här i NYC har jag sett billiga "ettor". Så om det inte redan är rea så lär det nog komma snart till Wiggle & co.
Tänk bara på att det var mina preferenser (och efter en lång dags gå & titta i affärer). Andra som provar dom kanske tycker att dom ä
Ja, iaf här i NYC har jag sett billiga "ettor". Så om det inte redan är rea så lär det nog komma snart till Wiggle & co.
Tänk bara på att det var mina preferenser (och efter en lång dags gå & titta i affärer). Andra som provar dom kanske tycker att dom ä
Quote from Funbeat user on 6 January 2013, 18:59Är det samma storlek på dom? Jag upplever 1:an så skönt rymliga i tåboxen, jag kan vifta på tårna av glädje när jag springer. 🙂
Är det samma storlek på dom? Jag upplever 1:an så skönt rymliga i tåboxen, jag kan vifta på tårna av glädje när jag springer. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 January 2013, 19:30Lustigt. Jag tycker att dom är ganska små, inkl i tåboxen.
Hursom, jag reflekterade över storleken när jag ändå var på affären och provade. Jag har mellan 42 och 43 i löpskor, och mina Connect "1" är tighta men OK i 43. Jag upplevde samma sak med 2-an.
Lustigt. Jag tycker att dom är ganska små, inkl i tåboxen.
Hursom, jag reflekterade över storleken när jag ändå var på affären och provade. Jag har mellan 42 och 43 i löpskor, och mina Connect "1" är tighta men OK i 43. Jag upplevde samma sak med 2-an.
Quote from Funbeat user on 6 January 2013, 19:58Då kanske inte jag har samma problem som du vad gäller 2:an, jag har kanske smalare fötter än du. Jag tycker dom är jätterymliga.
Då kanske inte jag har samma problem som du vad gäller 2:an, jag har kanske smalare fötter än du. Jag tycker dom är jätterymliga.