Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Helt otippat (oplanerat) så köpte jag häromdagen billiga Brooks PureConnect. När jag sen sprang första vändan i dom så blev jag kär. Kan man bli det i löparskor? Nu har jag bara sprungit en vända hittills, ska jag erkänna, nästa blir imorron. Det blev för

Tack för varningen! Jag älskar min pure connect, blir till att prova 2:an först alltså....

Tänkte bla på dig, Kristina. Hade sett i annan tråd hur mycket du gillr Connect. 🙂

Tibor, det går att bli kär i skor 😀

Jättesnällt! Ja, jag är också kär i connecten. Ja djupt förälskad faktiskt. 🙂 Det är som att springa i mjuka, lätta tofflor.

Är oxå störtförälskad i mina connect.
Blir lite besviken när jag läser om andra generationen. Rear de ut första gen nu då?

Ja, iaf här i NYC har jag sett billiga "ettor". Så om det inte redan är rea så lär det nog komma snart till Wiggle & co.

Tänk bara på att det var mina preferenser (och efter en lång dags gå & titta i affärer). Andra som provar dom kanske tycker att dom ä

Är det samma storlek på dom? Jag upplever 1:an så skönt rymliga i tåboxen, jag kan vifta på tårna av glädje när jag springer. 🙂

Lustigt. Jag tycker att dom är ganska små, inkl i tåboxen.

Hursom, jag reflekterade över storleken när jag ändå var på affären och provade. Jag har mellan 42 och 43 i löpskor, och mina Connect "1" är tighta men OK i 43. Jag upplevde samma sak med 2-an.

Då kanske inte jag har samma problem som du vad gäller 2:an, jag har kanske smalare fötter än du. Jag tycker dom är jätterymliga.