Quote from Guest on 20 July 2010, 12:55Jag köpte ett digitalt fotografi från VR (efteråt) men har ännu inte fått något. Mer än en vecka nu. Har ringt och mejlat men kommer ingen vart. Inget händer. Är det skojare i farten? Hur länge skall man vänta innan men gör en polisanmälan? :@
Jag köpte ett digitalt fotografi från VR (efteråt) men har ännu inte fått något. Mer än en vecka nu. Har ringt och mejlat men kommer ingen vart. Inget händer. Är det skojare i farten? Hur länge skall man vänta innan men gör en polisanmälan? :@
Quote from Rasmus Olsson on 20 July 2010, 13:05Vad säger dom när du ringer?
Vad säger dom när du ringer?
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 13:17En vecka? Polisanmälan? Tar du inte i lite nu?
En vecka? Polisanmälan? Tar du inte i lite nu?
Quote from Camilla Höög on 20 July 2010, 13:49Beställde du via Vätternrundans webbshop?
Vilket datum gjorde du beställningen?Här är webbshoppens försäljningsvillkor: http://mittlopp.vatternrundan.se/shop/Service.aspx?pageId=4&menuId=4
Följande om just leverans:
-------------------------------
Lever
Beställde du via Vätternrundans webbshop?
Vilket datum gjorde du beställningen?
Här är webbshoppens försäljningsvillkor: http://mittlopp.vatternrundan.se/shop/Service.aspx?pageId=4&menuId=4
Följande om just leverans:
-------------------------------
Lever
Quote from Peter Litzén on 20 July 2010, 16:43lugn bara de tar tid för dom att leverera kort o diplom så ta de bara lugnt nu o stirra inte upp dej nu.....
lugn bara de tar tid för dom att leverera kort o diplom så ta de bara lugnt nu o stirra inte upp dej nu.....
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 19:46om du beställt digitalt foto så får du ju själv ladda ner det på deras hemsida. länken blir aktiv när du betalat. men det kanske du redan visste? du får alltså inte bilden på en cd eller så.
om du beställt digitalt foto så får du ju själv ladda ner det på deras hemsida. länken blir aktiv när du betalat. men det kanske du redan visste? du får alltså inte bilden på en cd eller så.
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 23:26MagnusL : hur laddar man ner fotografiet från deras hemsida?
... Jag är för fasen ett vrak! Jag har ju inte fått varken mitt foto eller min nya pulsklocka!!! 🙁
MagnusL : hur laddar man ner fotografiet från deras hemsida?
... Jag är för fasen ett vrak! Jag har ju inte fått varken mitt foto eller min nya pulsklocka!!! 🙁
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 01:13Vi finns inte ens med trots att de fotade oss. Andra året i rad 🙁
Vi finns inte ens med trots att de fotade oss. Andra året i rad 🙁
Quote from Camilla Höög on 21 July 2010, 11:19Har ni kollat igenom alla oidentifierade foton och sett att ni inte finns med där?
Har ni kollat igenom alla oidentifierade foton och sett att ni inte finns med där?
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 12:51jag fick mitt här om dagen så lugn dom har nog några foton att idetifiera och skriva ut... tar lite tid
jag fick mitt här om dagen så lugn dom har nog några foton att idetifiera och skriva ut... tar lite tid