Quote from Rasmus Olsson on 21 July 2010, 13:08Vad är det för upplösning och storlek på det digitala fotot?
Vad är det för upplösning och storlek på det digitala fotot?
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 13:28trampvagnen:
jag har för mig att det syntes ganska tydligt efter att man gått till kassan för att betala och genomfört betalningen. Någonstans dök då en länk upp att klicka på - och nedladdningen var igång. eventuellt försvinner denna länk efter ett tag,
trampvagnen:
jag har för mig att det syntes ganska tydligt efter att man gått till kassan för att betala och genomfört betalningen. Någonstans dök då en länk upp att klicka på - och nedladdningen var igång. eventuellt försvinner denna länk efter ett tag,
Quote from Rasmus Olsson on 21 July 2010, 13:31Centimeter? Vad blir det i pixlar? Hur stor är filen i mb ungefär?
Centimeter? Vad blir det i pixlar? Hur stor är filen i mb ungefär?
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 13:35Det borde betyda 2304x3440 px
Det borde betyda 2304x3440 px
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 14:02storleken är ca 30cm högt och bredden ca 20cm! upplösning vet jag inte men bra skärpa va det iaf
storleken är ca 30cm högt och bredden ca 20cm! upplösning vet jag inte men bra skärpa va det iaf
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 12:42Jag ringde VR igen och blev igen hänvisad till Litho som har hand om fotograferingen och de svara inte på mejl eller telefon.
Då sa jag vad jag tyckte och en halvtimme senare så fanns fotografiet i min mejllåda. Inga som helst problem. Dessutom fick jag
Jag ringde VR igen och blev igen hänvisad till Litho som har hand om fotograferingen och de svara inte på mejl eller telefon.
Då sa jag vad jag tyckte och en halvtimme senare så fanns fotografiet i min mejllåda. Inga som helst problem. Dessutom fick jag
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 13:47Nåja, nästan rätt. Avrundningsfel... 😀
Nåja, nästan rätt. Avrundningsfel... 😀
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 18:10Bruse F.Y.I.
dpi = dots per inch = pixlar per 2,54 cm
dpi = standard-angivelse i tryckeribranchen
Bruse F.Y.I.
dpi = dots per inch = pixlar per 2,54 cm
dpi = standard-angivelse i tryckeribranchen
Quote from Rasmus Olsson on 23 July 2010, 18:11Allvarligt? Går det 2,54 cm på en tum? 😉
Allvarligt? Går det 2,54 cm på en tum? 😉
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 20:4261*91 cm? Skall du göra en fondvägg hemma med fotot?
61*91 cm? Skall du göra en fondvägg hemma med fotot?