Quote from Guest on 24 February 2014, 22:20Vissa dagar när man är ute och springer så funkar allt så bra. Det känns som att hjärtat, lungorna och musklerna arbetar perfekt tillsammans.
Och så vissa dagar är det bara som att inget funkar, speciellt inte hjärtat. Ibland när jag springer känns det so
Vissa dagar när man är ute och springer så funkar allt så bra. Det känns som att hjärtat, lungorna och musklerna arbetar perfekt tillsammans.
Och så vissa dagar är det bara som att inget funkar, speciellt inte hjärtat. Ibland när jag springer känns det so
Quote from Funbeat user on 24 February 2014, 22:30Ja, det kallas dagsform. 🙂 Vissa dagar svarar kroppen helt enkelt inte - ibland av okänt skäl, ibland för att man inte återhämtat sig ordentligt, ibland för att man håller på att bli sjuk, ibland för att pannbenet ska få jobba lite extra. Skulle säga at
Ja, det kallas dagsform. 🙂 Vissa dagar svarar kroppen helt enkelt inte - ibland av okänt skäl, ibland för att man inte återhämtat sig ordentligt, ibland för att man håller på att bli sjuk, ibland för att pannbenet ska få jobba lite extra. Skulle säga at
Quote from Funbeat user on 25 February 2014, 09:02Ja, jag tänkte att det kunde ha med dagsform att göra men är orolig att det är något annat..
Jag har väldigt lågt blodtryck och fick för några år sedan förmaksflimmer efter en väldigt stressig vår.. Borde kanske skrivit den infon 🙂
Jag åt medicin i några
Ja, jag tänkte att det kunde ha med dagsform att göra men är orolig att det är något annat..
Jag har väldigt lågt blodtryck och fick för några år sedan förmaksflimmer efter en väldigt stressig vår.. Borde kanske skrivit den infon 🙂
Jag åt medicin i några
Quote from Funbeat user on 25 February 2014, 11:54Om du är orolig över din fysiska hälsa bör du kontakta din husläkare för en undersökning och provtagning. Det är jättesvårt att förstå dina symptom på ett forum och försöka härleda till sin egen känsla. Med tanke på att du tidigare haft hjärtproblem kan d
Om du är orolig över din fysiska hälsa bör du kontakta din husläkare för en undersökning och provtagning. Det är jättesvårt att förstå dina symptom på ett forum och försöka härleda till sin egen känsla. Med tanke på att du tidigare haft hjärtproblem kan d
Quote from Funbeat user on 25 February 2014, 14:14Susanne: Jag har galet lågt blodtryck (90/60) och dessutom blåsljud på hjärtat och är hjärtopererad Jag känner INTE igen mig i din beskrivning. På mina sega dagar slår hjärtat snarast fortare och jag får svårt att få ner pulsen istället. Jag vill absolut
Susanne: Jag har galet lågt blodtryck (90/60) och dessutom blåsljud på hjärtat och är hjärtopererad Jag känner INTE igen mig i din beskrivning. På mina sega dagar slår hjärtat snarast fortare och jag får svårt att få ner pulsen istället. Jag vill absolut
Quote from Funbeat user on 25 February 2014, 18:39Jag har lågt blodtryck och det är absolut inget som påverkar mig i min träning.
Jag har lågt blodtryck och det är absolut inget som påverkar mig i min träning.