Quote from Guest on 17 April 2007, 10:40Ska INTE springa mara, eller ens halvmara på lördag som jag skrivit i kalendern. Ska BAAARA partajja hela helgen. (H)
Loooovar att springa riktigt mycket innan! 😀
Sprang 12 km igår.
Ska INTE springa mara, eller ens halvmara på lördag som jag skrivit i kalendern. Ska BAAARA partajja hela helgen. (H)
Loooovar att springa riktigt mycket innan! 😀
Sprang 12 km igår.
Quote from Linnea Persson on 17 April 2007, 10:50Inte ska du skämmas, du ska ju ha kul!
Som nån skrev i en annan tråd - var sak har sin tid.
Inte ska du skämmas, du ska ju ha kul!
Som nån skrev i en annan tråd - var sak har sin tid.
Quote from Funbeat user on 17 April 2007, 10:57Jaa.... det är klart jag ska ha kul. Skrev det lite på skoj.
Det har vart en del jobbiga grejer i livet nu, och jag har inte vart på fest på .... jaa.. minns inte när??? Så nu ska jag banne mig släppa loss i helgen.... 😀
Jaa.... det är klart jag ska ha kul. Skrev det lite på skoj.
Det har vart en del jobbiga grejer i livet nu, och jag har inte vart på fest på .... jaa.. minns inte när??? Så nu ska jag banne mig släppa loss i helgen.... 😀
Quote from Funbeat user on 17 April 2007, 11:41Låter riktigt gött!
Man ska göra saker som man tycker är skoj, för att hålla igång. 🙂
Låter riktigt gött!
Man ska göra saker som man tycker är skoj, för att hålla igång. 🙂
Quote from Christer Heinbäck on 17 April 2007, 11:52Inte skämmas!!
Jag ska också på partaj i helgen (fredag) i Gävle! Ska bli enormt kul!!!
Ibland måste man släppa loss lite! 😀
Inte skämmas!!
Jag ska också på partaj i helgen (fredag) i Gävle! Ska bli enormt kul!!!
Ibland måste man släppa loss lite! 😀
Quote from Sissel Svanøe on 17 April 2007, 12:59Låter underbart! You´re sooo worth it! 🙂
Bara du inte springer för hårt och partajar för mycket på samma dag, för då kan det bli riktigt jobbigt!Ha det kul och träna inte för mycket dagen efter! (H)
Låter underbart! You´re sooo worth it! 🙂
Bara du inte springer för hårt och partajar för mycket på samma dag, för då kan det bli riktigt jobbigt!
Ha det kul och träna inte för mycket dagen efter! (H)
Quote from Funbeat user on 17 April 2007, 13:01Jag unnar dig varje sekund av festyra, så hårt som du jobbat!! (V)
NJUT!!!
Jag unnar dig varje sekund av festyra, så hårt som du jobbat!! (V)
NJUT!!!
Quote from Funbeat user on 17 April 2007, 13:09Ja nu får du skämmas 😉
BILD:http://www.covenanter.org/Luther/luther.jpg
Ja nu får du skämmas 😉
Quote from Funbeat user on 17 April 2007, 13:13Fast det är egentligen helt fel att ha en bild på denne kille när det handlar om förlustelser.
Han var ju långt före sin tid när det gällde munkarna (löparnas?) rättighet till kärlek och rusdrycker. 🙂
Fast det är egentligen helt fel att ha en bild på denne kille när det handlar om förlustelser.
Han var ju långt före sin tid när det gällde munkarna (löparnas?) rättighet till kärlek och rusdrycker. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 April 2007, 19:51Nej ! du får INTE skämmas, det är absolut förbjudet 🙂
För övrigt tror jag att lite partajande nu är bra som uppladdning till Göteborgsvarvet 😉
/Johan
Nej ! du får INTE skämmas, det är absolut förbjudet 🙂
För övrigt tror jag att lite partajande nu är bra som uppladdning till Göteborgsvarvet 😉
/Johan