Quote from Guest on 29 October 2009, 18:32Hej på er all.
Ja vad är det nu dom släpper ut på vägarna. I förra veckan tryckte en "Postlastbil" mig av vägen. Jag kom ifatt han vid ett rödljus och frågade om han inte såg mig. Och som tur var så hade han inte gjort det. Det hade ju känt sådär, om de
Hej på er all.
Ja vad är det nu dom släpper ut på vägarna. I förra veckan tryckte en "Postlastbil" mig av vägen. Jag kom ifatt han vid ett rödljus och frågade om han inte såg mig. Och som tur var så hade han inte gjort det. Det hade ju känt sådär, om de
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 18:42Hmm,
Kan det inte vara några beväringar som känner igen dig 😉Skämt osidå.
Sätt på en kamera och filma idioten och anmäl han för försökt till mord.
Borde finnas en del poliser på funbeat som vet vad som man kan/får göra.
Försöka mörda folk tror jag i
Hmm,
Kan det inte vara några beväringar som känner igen dig 😉
Skämt osidå.
Sätt på en kamera och filma idioten och anmäl han för försökt till mord.
Borde finnas en del poliser på funbeat som vet vad som man kan/får göra.
Försöka mörda folk tror jag i
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 19:21Svensk lag räknar varken Crime passionelle (?) eller road rage som nödvärn, där man svårligen kunnat besinna sig :/
Få se, får du inte ha en ak5 med dig på cykelturen? Gör en särskild hållare till den? Eller en fin attrapp iaf (respektingivande på vägen
Svensk lag räknar varken Crime passionelle (?) eller road rage som nödvärn, där man svårligen kunnat besinna sig :/
Få se, får du inte ha en ak5 med dig på cykelturen? Gör en särskild hållare till den? Eller en fin attrapp iaf (respektingivande på vägen
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 19:26Vissa borde ha knallpulverpistol med andra ord.
Vissa borde ha knallpulverpistol med andra ord.
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 19:57Pappa berättar alltid hur han surrande 58:an under toppröret på sin LTAC när de cykeltolkade (vi snackar 50-tal!) 🙂
Han t.o.m öppnade eld med den medans de cyklade, det borde ju vara en helt acceptabel lösning!
(t+)
Pappa berättar alltid hur han surrande 58:an under toppröret på sin LTAC när de cykeltolkade (vi snackar 50-tal!) 🙂
Han t.o.m öppnade eld med den medans de cyklade, det borde ju vara en helt acceptabel lösning!
(t+)
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 19:59Själv tycker jag nästan det är värst på cykelbanorna. Framförallt andra cyklister som inte har varken lysen eller reflexer. (Krockade med en annan cyklist förra vintern då han inte syntes överhuvudtaget. Vi möttes ändå på en raksträcka..!)
Folk som går i
Själv tycker jag nästan det är värst på cykelbanorna. Framförallt andra cyklister som inte har varken lysen eller reflexer. (Krockade med en annan cyklist förra vintern då han inte syntes överhuvudtaget. Vi möttes ändå på en raksträcka..!)
Folk som går i
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 20:03Var det på tidigt femtiotal?
Var det på tidigt femtiotal?
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 20:33Hej Stefan.
"Kan det inte vara några beväringar som känner igen dig "
Näpp, det kan det inte vara. Dom skulle aldrig våga. Då risken finns att jag som död kommer att hämnas deras avkommor och det vet dom om.
"Exoriare aliquis nostris ex ossibus ultor"
Hej Stefan.
"Kan det inte vara några beväringar som känner igen dig "
Näpp, det kan det inte vara. Dom skulle aldrig våga. Då risken finns att jag som död kommer att hämnas deras avkommor och det vet dom om.
"Exoriare aliquis nostris ex ossibus ultor"
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 20:36...och det var första gången meningen:
"Må en gång en hämnare uppstå ur mina ben."efterföljts av ett "Vänligen"
...och det var första gången meningen:
"Må en gång en hämnare uppstå ur mina ben."
efterföljts av ett "Vänligen"
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 21:03Antagligen.
Vergilius skulle väl kunnat avslutat sitt testamente till halvbrorsan på detta sätt.
Men inte det senaste 2k åren.
Antagligen.
Vergilius skulle väl kunnat avslutat sitt testamente till halvbrorsan på detta sätt.
Men inte det senaste 2k åren.