Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 23:06Hej på er.
Nja jag vet inte det. Inget nytt under solen precis.
"Be Firm, But Friendly You need to create a balance between being firm and being friendly."
Å det kan man väl säga att det var. Rakt och vänligt. Om du gör så, så kommer jag att vänligt me
Hej på er.
Nja jag vet inte det. Inget nytt under solen precis.
"Be Firm, But Friendly You need to create a balance between being firm and being friendly."
Å det kan man väl säga att det var. Rakt och vänligt. Om du gör så, så kommer jag att vänligt me
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 06:35Det känns tryggt och Tony Stigsson är säkert stolt över det svenska försvaret.
Det känns tryggt och Tony Stigsson är säkert stolt över det svenska försvaret.
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 10:16Hej David.
Jag måste bara få fråga varför du tar upp Tony som ett exempel på att just han skulle vara stolt. Är du stolt över honom eller ser du upp till honom.
Jag gör det inte i alla fall. Har aldrig gjort och kommer aldrig att så göra."De flesta mi
Hej David.
Jag måste bara få fråga varför du tar upp Tony som ett exempel på att just han skulle vara stolt. Är du stolt över honom eller ser du upp till honom.
Jag gör det inte i alla fall. Har aldrig gjort och kommer aldrig att så göra.
"De flesta mi
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 10:37Paintballvapen? Borde lämna tillräckligt med spår för att irritera en bilist att tänka till nästa gång och hålla sig undan?
Ett annat lite mer sofistikerat sätt är ju en EMP... kanske lite otymplig att att få med sig på cykel bara... 🙂
Paintballvapen? Borde lämna tillräckligt med spår för att irritera en bilist att tänka till nästa gång och hålla sig undan?
Ett annat lite mer sofistikerat sätt är ju en EMP... kanske lite otymplig att att få med sig på cykel bara... 🙂
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 10:43"De flesta militärer är eniga om att den fd generalmajoren av andra graden Tony Stigsson var enkelt uttryckt, helt jävla dum i huvudet."
*Håller med*;)
"De flesta militärer är eniga om att den fd generalmajoren av andra graden Tony Stigsson var enkelt uttryckt, helt jävla dum i huvudet."
*Håller med*;)
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 18:26Har svårt att tro att Tony kunde göra karriär om så många befäl tyckte att han är "helt jävla dum i huvudet"
Har svårt att tro att Tony kunde göra karriär om så många befäl tyckte att han är "helt jävla dum i huvudet"
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 19:20Det är ett säkert knep för att göra karriär.
Övernitisk, jävlig och obehaglig. Så länge du inte gör regelrätta övertramp kommer du att bli skickad snett uppåt av din chef.
Det är ett säkert knep för att göra karriär.
Övernitisk, jävlig och obehaglig. Så länge du inte gör regelrätta övertramp kommer du att bli skickad snett uppåt av din chef.
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 19:41Amerikanska cykeltidningar har många bra tips på hur man skall hantera bilister, hundar och allt annat som stör oss cyklister. Men å andra sidan har de en annan vapenlag!
Amerikanska cykeltidningar har många bra tips på hur man skall hantera bilister, hundar och allt annat som stör oss cyklister. Men å andra sidan har de en annan vapenlag!
Quote from Funbeat user on 1 November 2009, 20:47bild:http://farm4.static.flickr.com/3008/3028077376_0d8777e5c9.jpg
bild:http://farm4.static.flickr.com/3008/3028077376_0d8777e5c9.jpg
Quote from Funbeat user on 1 November 2009, 20:51Smart att skjuta sönder ShimaNOväxeln.
Smart att skjuta sönder ShimaNOväxeln.