Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelFår man skjuta klappträn som kör …
You need to log in to create posts and topics.

Hej på er.

Nja jag vet inte det. Inget nytt under solen precis.

"Be Firm, But Friendly You need to create a balance between being firm and being friendly."

Å det kan man väl säga att det var. Rakt och vänligt. Om du gör så, så kommer jag att vänligt me

Det känns tryggt och Tony Stigsson är säkert stolt över det svenska försvaret.

Hej David.

Jag måste bara få fråga varför du tar upp Tony som ett exempel på att just han skulle vara stolt. Är du stolt över honom eller ser du upp till honom.
Jag gör det inte i alla fall. Har aldrig gjort och kommer aldrig att så göra.

"De flesta mi

Paintballvapen? Borde lämna tillräckligt med spår för att irritera en bilist att tänka till nästa gång och hålla sig undan?

Ett annat lite mer sofistikerat sätt är ju en EMP... kanske lite otymplig att att få med sig på cykel bara... 🙂

"De flesta militärer är eniga om att den fd generalmajoren av andra graden Tony Stigsson var enkelt uttryckt, helt jävla dum i huvudet."

*Håller med*;)

Har svårt att tro att Tony kunde göra karriär om så många befäl tyckte att han är "helt jävla dum i huvudet"

Det är ett säkert knep för att göra karriär.
Övernitisk, jävlig och obehaglig. Så länge du inte gör regelrätta övertramp kommer du att bli skickad snett uppåt av din chef.

Amerikanska cykeltidningar har många bra tips på hur man skall hantera bilister, hundar och allt annat som stör oss cyklister. Men å andra sidan har de en annan vapenlag!

bild:http://farm4.static.flickr.com/3008/3028077376_0d8777e5c9.jpg

Smart att skjuta sönder ShimaNOväxeln.