Quote from Guest on 14 April 2008, 16:58För mycket dämpning?
Tjenna
Jag springer i ett par Asics gel kayano 13 idag, och jag har läst lite i olika diskussioner om löparknä och problem med benhinnor.Har på senare tid fått ont i benhinnorna och knäleder. Att springer på olika material och
För mycket dämpning?
Tjenna
Jag springer i ett par Asics gel kayano 13 idag, och jag har läst lite i olika diskussioner om löparknä och problem med benhinnor.
Har på senare tid fått ont i benhinnorna och knäleder. Att springer på olika material och
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 17:08Jörgen
Intressant fråga och Du kommer att få en del synpunkter kan jag tänka mig.
Jag har problem med benhinnor & vad i ena benet och jag sprang förvisso i just Gel Kayano 13 som Du men i mitt fall tror jag det var det mest vanliga felet - jag blev över
Jörgen
Intressant fråga och Du kommer att få en del synpunkter kan jag tänka mig.
Jag har problem med benhinnor & vad i ena benet och jag sprang förvisso i just Gel Kayano 13 som Du men i mitt fall tror jag det var det mest vanliga felet - jag blev över
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 17:23Vill bara flika in här att jag (L) Jörgens avatar.
Vill bara flika in här att jag (L) Jörgens avatar.
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 20:29Håller med dig Peter, en av de skönaste avatarerna på den här sajten 😀
Håller med dig Peter, en av de skönaste avatarerna på den här sajten 😀
Quote from Bjarne Lewin on 14 April 2008, 21:10om bara katten hade kunnat stå stilla hade den säkert varit fin 😉
om bara katten hade kunnat stå stilla hade den säkert varit fin 😉
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 08:19SAUCONY som komplement?
Var runt på butikerna här i stan och ingen säljer New Balance, riktigt dåligt!
Provade ett par SAUCONY ProGrid Omni 6 Moderate som känndes bra på fötterna. Ska man satsa på dem och ha som komplementsko på vissa pass?
Jag har
SAUCONY som komplement?
Var runt på butikerna här i stan och ingen säljer New Balance, riktigt dåligt!
Provade ett par SAUCONY ProGrid Omni 6 Moderate som känndes bra på fötterna. Ska man satsa på dem och ha som komplementsko på vissa pass?
Jag har
Quote from Elias Engqvist on 15 April 2008, 08:53Jag tycker du ska leta reda på en seriös löparsko-handlare som kollar upp dina fötter då du springer mha video. Det är svårt att själv avgöra vad som är bra!
Jag tycker du ska leta reda på en seriös löparsko-handlare som kollar upp dina fötter då du springer mha video. Det är svårt att själv avgöra vad som är bra!
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 11:41Ja det är nog det bästa!
men tyvär är det så att det inte finns någon riktig löpbutik i sundsvall! riktigt kass stad att vara löpare i!
För några år sedan då vi hade en löparbutik, sprang jag på löpband och då provade jag ut ett par Saucony omni progrid
Ja det är nog det bästa!
men tyvär är det så att det inte finns någon riktig löpbutik i sundsvall! riktigt kass stad att vara löpare i!
För några år sedan då vi hade en löparbutik, sprang jag på löpband och då provade jag ut ett par Saucony omni progrid