Quote from Guest on 6 November 2014, 21:29Trist, Funbeat. Ni låter blufföretaget Finitro i banner framföra sina lögner om att deras produkt är räddningen för alla med reumatism, artrit eller andra ledbesvär. Det finns inga bevis (relevanta oberoende tester) som påvisar effekt. Företaget får super
Trist, Funbeat. Ni låter blufföretaget Finitro i banner framföra sina lögner om att deras produkt är räddningen för alla med reumatism, artrit eller andra ledbesvär. Det finns inga bevis (relevanta oberoende tester) som påvisar effekt. Företaget får super
Quote from Funbeat user on 6 November 2014, 21:39Stämmer det att Funbeat accepterar reklam från oseriösa företag?? I så fll blir jag besviken! Naturligtvis hoppas jag att det är ett förbiseende, ett misstag som snarast kommer att korrigeras.
Stämmer det att Funbeat accepterar reklam från oseriösa företag?? I så fll blir jag besviken! Naturligtvis hoppas jag att det är ett förbiseende, ett misstag som snarast kommer att korrigeras.
Quote from Funbeat user on 7 November 2014, 01:50Intressant. Båda ovanstående inlägg äger naturligtvis sin riktighet. I ett bredare perspektiv kan man fråga sig: vilket samhälle är det vi lever i? Svaret på denna retoriska fråga är givet: ett nyliberalistiskt samhälle. Begreppet kvalitet har för länge s
Intressant. Båda ovanstående inlägg äger naturligtvis sin riktighet. I ett bredare perspektiv kan man fråga sig: vilket samhälle är det vi lever i? Svaret på denna retoriska fråga är givet: ett nyliberalistiskt samhälle. Begreppet kvalitet har för länge s
Quote from Funbeat user on 7 November 2014, 08:29Jag tror inte funbeat aktivt väljer vilken reklam som ska visas. Förmodligen använder dom sig av en tjänst från ett företag som erbjuder "riktad" reklam beroende på tidigare besökta sidor och sökningar. Om det är ok eller inte är också en intressant fråga
Jag tror inte funbeat aktivt väljer vilken reklam som ska visas. Förmodligen använder dom sig av en tjänst från ett företag som erbjuder "riktad" reklam beroende på tidigare besökta sidor och sökningar. Om det är ok eller inte är också en intressant fråga
Quote from Funbeat user on 7 November 2014, 12:42Om ni undrar vilken reklam det är så syns den då och då överst här (reklam som alternerar) och visar en tecknad seriestrip om 5 bilder med påståendet "Botemedlet för artros".
För mig är det i princip som att vi skulle kunna läsa reklam från kosttillskott
Om ni undrar vilken reklam det är så syns den då och då överst här (reklam som alternerar) och visar en tecknad seriestrip om 5 bilder med påståendet "Botemedlet för artros".
För mig är det i princip som att vi skulle kunna läsa reklam från kosttillskott
Quote from Funbeat user on 7 November 2014, 13:54Jag tror att Funbeat har gått över till samma upplägg som så många andra, dvs det är Google-ads eller annan reklamdistributör som lägger ut reklamen (delvis riktad beroende på dina tidigare klick).
Vore dock intressant med ett svar från Olle, gärna med vi
Jag tror att Funbeat har gått över till samma upplägg som så många andra, dvs det är Google-ads eller annan reklamdistributör som lägger ut reklamen (delvis riktad beroende på dina tidigare klick).
Vore dock intressant med ett svar från Olle, gärna med vi
Quote from Funbeat user on 7 November 2014, 14:44"Begreppet kvalitet har för länge sedan trätt ur tiden, kvar finns idén att tjäna pengar på idioter (95% av Sveriges befolkning)."
Anders B, vad består resterande 5% av?
Lantisar? 😉
http://youtu.be/nM-ByPAD48w
"Begreppet kvalitet har för länge sedan trätt ur tiden, kvar finns idén att tjäna pengar på idioter (95% av Sveriges befolkning)."
Anders B, vad består resterande 5% av?
Lantisar? 😉
Quote from Catharina Brattlin on 7 November 2014, 14:49Jag betalar för att slippa se all reklam. 😉
Jag betalar för att slippa se all reklam. 😉
Quote from Funbeat user on 7 November 2014, 14:54Det gör jag med, jag bryr mig fortfarande om den moraliska kompassen hos de företag jag skickar pengar till.
Det gör jag med, jag bryr mig fortfarande om den moraliska kompassen hos de företag jag skickar pengar till.
Quote from Funbeat user on 7 November 2014, 15:37Kvaliteten på Anders Bs hela inlägg kan nog på goda grunder ifrågasättas.
"Begreppet kvalitet har för länge sedan trätt ur tiden, kvar finns idén att tjäna pengar på idioter (95% av Sveriges befolkning)."
Undrar vilken del Anders B anser att han själv t
Kvaliteten på Anders Bs hela inlägg kan nog på goda grunder ifrågasättas.
Undrar vilken del Anders B anser att han själv t