Quote from Funbeat user on 7 November 2014, 17:45Jag gissar att Lev Nikolayevich Myshkin vill vara inkognito och skriver här under pseudonymen Anders B.
Jag gissar att Lev Nikolayevich Myshkin vill vara inkognito och skriver här under pseudonymen Anders B.
Quote from Funbeat user on 7 November 2014, 19:36Ytterligare bluffreklam på FB? Såg nu en banner som påstår att jag saknar en viktig drivrutin, "Viktigt Meddelande", utformad som en klassisk Windows-varning.
När kommer porreklamen?
Ytterligare bluffreklam på FB? Såg nu en banner som påstår att jag saknar en viktig drivrutin, "Viktigt Meddelande", utformad som en klassisk Windows-varning.
När kommer porreklamen?
Quote from Funbeat user on 8 November 2014, 00:46Så kom Fjodor Dostojevskij in i bilden.
Anders B.
Du har fel.
Redan Platon kom på att det är 97% ointelligenta.
Så kom Fjodor Dostojevskij in i bilden.
Anders B.
Du har fel.
Redan Platon kom på att det är 97% ointelligenta.
Quote from Funbeat user on 9 November 2014, 00:24De resterande 5 procenten består av raggare, Illbatting.
De resterande 5 procenten består av raggare, Illbatting.
Quote from Christer Berg on 9 November 2014, 11:22Visst är det GoogleAds som spökar.. men oavsett om annonsvalen styrs av ens egen aktivitet vid datorn så färgas ju Funbeat av reklamen också.
Måste ju ändå finnas vissa urvalskriterier för att få bort sån reklam som inte är förenligt med sidans budskap.
Visst är det GoogleAds som spökar.. men oavsett om annonsvalen styrs av ens egen aktivitet vid datorn så färgas ju Funbeat av reklamen också.
Måste ju ändå finnas vissa urvalskriterier för att få bort sån reklam som inte är förenligt med sidans budskap.
Quote from Funbeat user on 9 November 2014, 11:34Precis vad jag menar, Christian.
Det bekymrar mig dessutom att Olle svarat i andra trådar men inte den här, rimligtvis bör han sett den. Någon form av återkoppling hade varit trevligt.
Precis vad jag menar, Christian.
Det bekymrar mig dessutom att Olle svarat i andra trådar men inte den här, rimligtvis bör han sett den. Någon form av återkoppling hade varit trevligt.
Quote from Funbeat user on 10 November 2014, 14:10Hej.
Vi jobbar ständigt med att "svartlista" reklam som vi inte vill ha in från t.ex Google. Vi har generellt stopp för alkoholreklam och reklam för spelsajter.Så fort vi ser någon annons som inte stämmer med vår moraliska kompass svartlistar vi den. T
Hej.
Vi jobbar ständigt med att "svartlista" reklam som vi inte vill ha in från t.ex Google. Vi har generellt stopp för alkoholreklam och reklam för spelsajter.
Så fort vi ser någon annons som inte stämmer med vår moraliska kompass svartlistar vi den. T
Quote from Funbeat user on 10 November 2014, 14:27Tack, för ett uttömande och bra svar! Vattentätt går det kanske aldrig att få men det känns bra att ni är aktiva och försöker få bort oseriös reklam.
Tack, för ett uttömande och bra svar! Vattentätt går det kanske aldrig att få men det känns bra att ni är aktiva och försöker få bort oseriös reklam.
Quote from Elias Engqvist on 10 November 2014, 16:52Michael, ibland saknas Gilla-knappen 🙂
Edit: Och precis efter jag tryckt på "Nästa Inlägg" så ser jag att det kommit till en Gilla-knapp på "tråd-nivå" 🙂
Michael, ibland saknas Gilla-knappen 🙂
Edit: Och precis efter jag tryckt på "Nästa Inlägg" så ser jag att det kommit till en Gilla-knapp på "tråd-nivå" 🙂
Quote from Funbeat user on 10 November 2014, 17:15Jag tackar för Funbeats respons, förklaring och avsikter.
Har skickat svar till Michael S via meddelandefunktionen.
Jag tackar för Funbeats respons, förklaring och avsikter.
Har skickat svar till Michael S via meddelandefunktionen.