Quote from Guest on 25 February 2009, 16:21Hittar inte mitt träningspass från i söndags, varken i Garmin Training Center eller i Sport Tracks. Vet inte vad som hänt. Undar hur jag ska göra för att kunna lägga in passet på nytt. Det finns kvar i min Garmin 405.
Hittar inte mitt träningspass från i söndags, varken i Garmin Training Center eller i Sport Tracks. Vet inte vad som hänt. Undar hur jag ska göra för att kunna lägga in passet på nytt. Det finns kvar i min Garmin 405.
Quote from Camilla Höög on 25 February 2009, 16:31Till Funbeat kan du överföra alla pass som ligger kvar i klockan. Synka upp och markera att du vill överföra igen.
Fast du kanske vill överföra till Garmin TC och SportTracks på nytt eller vad är det du vill göra?
Till Funbeat kan du överföra alla pass som ligger kvar i klockan. Synka upp och markera att du vill överföra igen.
Fast du kanske vill överföra till Garmin TC och SportTracks på nytt eller vad är det du vill göra?
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 17:13Om passet finns i klockan men inte på datorn kan du ställa in klockan så att den tvingas föra över allt den har. Det tar en stund, men det funkar. Jag brukar få göra det ibland när en överföring misslyckas. I klockmenyn hittar du det nånstans under ANT-ag
Om passet finns i klockan men inte på datorn kan du ställa in klockan så att den tvingas föra över allt den har. Det tar en stund, men det funkar. Jag brukar få göra det ibland när en överföring misslyckas. I klockmenyn hittar du det nånstans under ANT-ag
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 20:41Jag vill föra över den gamla träningen både till Garmin TC och till Sport Tracks.
Vill inte mista ett pass i statistiken.
Jag vill föra över den gamla träningen både till Garmin TC och till Sport Tracks.
Vill inte mista ett pass i statistiken.
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 21:03Yes!!!
Tack för hjälpen Erik. Som bonus fick jag in ytterligare 8 pass till Sport Tracks. Detta var träningar jag gjorde innan jag laddade ner ST. Härligt med så många kunniga Funbeatare, som gärna delar med sig av sina kunskaper, till en annan som inte ä
Yes!!!
Tack för hjälpen Erik. Som bonus fick jag in ytterligare 8 pass till Sport Tracks. Detta var träningar jag gjorde innan jag laddade ner ST. Härligt med så många kunniga Funbeatare, som gärna delar med sig av sina kunskaper, till en annan som inte ä