Quote from Guest on 30 April 2008, 12:55...med tre löppass i veckan.
Jag kör ett pass intervaller, varvar VO2max och tröskel, ett duathlonintervallpass (oftast) där jag väl hamnar på en bit över tröskeln, samt ett lugnare pass. Utöver det så blir det en del cykel (och simning).
I vilken mån f
...med tre löppass i veckan.
Jag kör ett pass intervaller, varvar VO2max och tröskel, ett duathlonintervallpass (oftast) där jag väl hamnar på en bit över tröskeln, samt ett lugnare pass. Utöver det så blir det en del cykel (och simning).
I vilken mån f
Quote from Tony Olsson on 30 April 2008, 13:05Jag tror cykling kan ge en hel del för löpning, speciellt då den central kapaciteten. Däremot tror jag det är svårt att komma under säg 35 min på milen på "bara" tre löppass i veckan om du nu inte har väldigt bra gener. Du verkar ju träna varierat så för
Jag tror cykling kan ge en hel del för löpning, speciellt då den central kapaciteten. Däremot tror jag det är svårt att komma under säg 35 min på milen på "bara" tre löppass i veckan om du nu inte har väldigt bra gener. Du verkar ju träna varierat så för
Quote from ellen olsson on 30 April 2008, 19:40> Ger ett VO2max-pass på cykeln något för löpningen?
Ja.
> Ger ett VO2max-pass på cykeln något för löpningen?
Ja.