Quote from Funbeat user on 24 September 2011, 18:30Jag håller med jenny om ett smidigare sätt att navigera i kallendern. Men ngt som jag blir fruktansvärt less på är att när man ska registrera en dagsnotering, som i mitt fall i mars 2012-april 2012 så får man gå in på "ange datum" för att komma till nästk
Jag håller med jenny om ett smidigare sätt att navigera i kallendern. Men ngt som jag blir fruktansvärt less på är att när man ska registrera en dagsnotering, som i mitt fall i mars 2012-april 2012 så får man gå in på "ange datum" för att komma till nästk
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 13:48Jag är riktigt ledsen över att inte längre kunna läsa hela kommentarer i kalendern! Snälla infoga åtminstone en knapp "expandera kalender" så man kan se allt om man vill! Kom igen nu innan jag tappar lusten!!! Annars tackar jag för att texten i kalendern
Jag är riktigt ledsen över att inte längre kunna läsa hela kommentarer i kalendern! Snälla infoga åtminstone en knapp "expandera kalender" så man kan se allt om man vill! Kom igen nu innan jag tappar lusten!!! Annars tackar jag för att texten i kalendern
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 16:10(t+) +1
(t+) +1