Quote from Guest on 16 February 2010, 21:08Hej! jag skulle vilja ha bra tips hur man förberedelser inför Göterborgsvarvet eller något annat lopp med mat, träning. utrusning, sömn.
Hej! jag skulle vilja ha bra tips hur man förberedelser inför Göterborgsvarvet eller något annat lopp med mat, träning. utrusning, sömn.
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 21:18Halloj!
Har bara sprungit en gång. Men mycket beror på hur mycket du tränat, din kondition och dina mål med varvet. Jag sprang "skadad" förra året och min enda tanke var att komma runt springandes. Jag hade laddat med Virtago innan loppet, vilket jag tror
Halloj!
Har bara sprungit en gång. Men mycket beror på hur mycket du tränat, din kondition och dina mål med varvet. Jag sprang "skadad" förra året och min enda tanke var att komma runt springandes. Jag hade laddat med Virtago innan loppet, vilket jag tror
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 23:47För halvmara:
Mat: Ja
Träning: Ja
Utrustning: Valfri
Sömn: JaAntar att det kanske inte var svaret du sökte. Kollade en snabbis i din kalender, antar att du siktar på en tid under 1:20? (antingen det eller så springer du för fort/för kort när du tränar).
För halvmara:
Mat: Ja
Träning: Ja
Utrustning: Valfri
Sömn: Ja
Antar att det kanske inte var svaret du sökte. Kollade en snabbis i din kalender, antar att du siktar på en tid under 1:20? (antingen det eller så springer du för fort/för kort när du tränar).
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 17:04nej mitt mål är att komma på 1.30 typ! har aldrig sprungit halvmarathon innan. men har sprungit några mlilopp varje år.
nej mitt mål är att komma på 1.30 typ! har aldrig sprungit halvmarathon innan. men har sprungit några mlilopp varje år.