Quote from Guest on 2 May 2012, 11:36Hur ser era 2 veckor ut innan en tävling,motionslopp, hur mycket springer ni innan ett lopp och när börjar ni trappa ned innan tävlingen börjar?
Hur ser era 2 veckor ut innan en tävling,motionslopp, hur mycket springer ni innan ett lopp och när börjar ni trappa ned innan tävlingen börjar?
Quote from Funbeat user on 2 May 2012, 11:46Beror på typ av lopp (längd) och vilken prio loppet har i tävlingskalendern, dvs hur viktigt det är för mig att jag formtoppar.
Beror på typ av lopp (längd) och vilken prio loppet har i tävlingskalendern, dvs hur viktigt det är för mig att jag formtoppar.
Quote from Funbeat user on 2 May 2012, 12:51Denna och nästa vecka inklusive fyra tävlingar planeras att se ut såhär.
Mån 7km fartlek
Tis Ölandsmästerskapen i terräng 4km, totalt 10km
Ons Simning 3000m + Styrka
Tors 10km inkl. 3-4000m bana @ 10k-fart
Fre 7km lugnt
Lör Ölands Kyrkstafett 6km, totalt
Denna och nästa vecka inklusive fyra tävlingar planeras att se ut såhär.
Mån 7km fartlek
Tis Ölandsmästerskapen i terräng 4km, totalt 10km
Ons Simning 3000m + Styrka
Tors 10km inkl. 3-4000m bana @ 10k-fart
Fre 7km lugnt
Lör Ölands Kyrkstafett 6km, totalt
Quote from Funbeat user on 2 May 2012, 13:06Inför GV (21 km den 12/5) körde jag sista långpasset i lördags - det blev 18,5 km med sista 5km i tänkt tävlingsfart.
I måndags körde jag snabba 5 km och ska få till två snabba pass till denna veckan - ett pass tusingar och ett distans,
Nästa vecka kör ja
Inför GV (21 km den 12/5) körde jag sista långpasset i lördags - det blev 18,5 km med sista 5km i tänkt tävlingsfart.
I måndags körde jag snabba 5 km och ska få till två snabba pass till denna veckan - ett pass tusingar och ett distans,
Nästa vecka kör ja