Quote from Guest on 31 October 2007, 13:20Hur lång förberedelse behövs för att kunna springa Gbg-varvet tror ni?
Nu är jag inne på min 12 träningsvecka och springer 4 min går 1 4ggr +uppvärmning och nerjogg.
Försöker träna 3-5ggr i veckan, men har nu fått ont i en fot, aj, aj.
Tror ni jag har mö
Hur lång förberedelse behövs för att kunna springa Gbg-varvet tror ni?
Nu är jag inne på min 12 träningsvecka och springer 4 min går 1 4ggr +uppvärmning och nerjogg.
Försöker träna 3-5ggr i veckan, men har nu fått ont i en fot, aj, aj.
Tror ni jag har mö
Quote from Therese Linner on 31 October 2007, 13:30Det tror jag absolut att du kan! Det finns även program för att klara halvmarathon här:
http://www.marathon.se//news/home_halvmarathon.cfm
Jag försöker själv följa programmet för att klara det på 2 timmar. De har även ett 5 veckorsprogram för "kom igång
Det tror jag absolut att du kan! Det finns även program för att klara halvmarathon här:
http://www.marathon.se//news/home_halvmarathon.cfm
Jag försöker själv följa programmet för att klara det på 2 timmar. De har även ett 5 veckorsprogram för "kom igång
Quote from Funbeat user on 31 October 2007, 13:34Tack det låter skönt 🙂
Tack det låter skönt 🙂
Quote from Funbeat user on 31 October 2007, 13:42Klart att Du kan! Det gäller bara att vara målmedveten som Du verkar vara. Jag är 57 år och började med löpning på motionsnivå för två år sedan och sprang Varvet första gången 2007 på 2,11 och har ambitionen att ta mig under 2 timmar i 2008. Jag föjde en
Klart att Du kan! Det gäller bara att vara målmedveten som Du verkar vara. Jag är 57 år och började med löpning på motionsnivå för två år sedan och sprang Varvet första gången 2007 på 2,11 och har ambitionen att ta mig under 2 timmar i 2008. Jag föjde en
Quote from Camilla Höög on 31 October 2007, 13:51För att kunna springa Gbgsvarvet behöver du inte träna alls. Så gott som alla med lite envishet klarar det. När jag sprang varvet första gången så hade jag nog tränat i max ett par månader, med något löppass i veckan på upp till 15 km + att jag rökte ett
För att kunna springa Gbgsvarvet behöver du inte träna alls. Så gott som alla med lite envishet klarar det. När jag sprang varvet första gången så hade jag nog tränat i max ett par månader, med något löppass i veckan på upp till 15 km + att jag rökte ett
Quote from Funbeat user on 31 October 2007, 13:56Inga problem Marika,
Jag gjorde det i år efter mindre träning än så.
Träna bara på!
Lycka till
Inga problem Marika,
Jag gjorde det i år efter mindre träning än så.
Träna bara på!
Lycka till
Quote from Fredric Lagerström on 31 October 2007, 14:04Ju mer förberedd man kommer desto bättre tror jag. Kör hårt. Det är inte bara målet som räknas utan även vägen dit.
🙂
Ju mer förberedd man kommer desto bättre tror jag. Kör hårt. Det är inte bara målet som räknas utan även vägen dit.
🙂
Quote from Funbeat user on 31 October 2007, 14:18Självklart kan du det! Tro inte på någon som säger det motsatta 🙂
Det är bara att fortsätta i samma stil och så ses vi med stora leenden den 17:e (V)
Självklart kan du det! Tro inte på någon som säger det motsatta 🙂
Det är bara att fortsätta i samma stil och så ses vi med stora leenden den 17:e (V)
Quote from Funbeat user on 31 October 2007, 14:22Tack ALLA för upmuntran (L)
Verkar perfekt med maratonuppladdningen.mvh Marika
Tack ALLA för upmuntran (L)
Verkar perfekt med maratonuppladdningen.
mvh Marika
Quote from Håkan Öhling on 31 October 2007, 20:49Marika, du kommer att klara det enkelt om du börjar nu. Enda hotet du har är att du blir för ambitiös och tränar för ofta och för hårt utan att vila emellan. Då kan du bli skadad o då kanske det blir ett långt uppehåll...
Marika, du kommer att klara det enkelt om du börjar nu. Enda hotet du har är att du blir för ambitiös och tränar för ofta och för hårt utan att vila emellan. Då kan du bli skadad o då kanske det blir ett långt uppehåll...