Quote from Funbeat user on 31 January 2011, 07:32Jag har fått min buff! Ikväll ska jag ut och prova den, istället för att gå omkring med den inomhus..
Jag har fått min buff! Ikväll ska jag ut och prova den, istället för att gå omkring med den inomhus..
Quote from Funbeat user on 31 January 2011, 09:48Då har man beställt en till frun också (t+)
Då har man beställt en till frun också (t+)
Quote from Funbeat user on 31 January 2011, 11:32Idag var jag glad att jag köpte 2 buffar. En på huvet och en runt halsen och idag såg jag ut som en fb-ninja under VU 😉
Orup: "Upp över mina öron". Jag drog upp "halsbuffen" över näsan och upp i nacken mot blåsten.
Idag var jag glad att jag köpte 2 buffar. En på huvet och en runt halsen och idag såg jag ut som en fb-ninja under VU 😉
Orup: "Upp över mina öron". Jag drog upp "halsbuffen" över näsan och upp i nacken mot blåsten.
Quote from Rasmus Olsson on 31 January 2011, 11:35Brukar cykla med två jag med. Drar upp den nere på hakan och nacken.
Har proat med en riktigt baklava, men det blir för tätt runt glasögonen så de immar igen helt. Två buffar skyddar tillräckligt men ger ändå mer luft runt glasögonen.
Brukar cykla med två jag med. Drar upp den nere på hakan och nacken.
Har proat med en riktigt baklava, men det blir för tätt runt glasögonen så de immar igen helt. Två buffar skyddar tillräckligt men ger ändå mer luft runt glasögonen.
Quote from Funbeat user on 31 January 2011, 12:215 buffar kvar!
5 buffar kvar!
Quote from Rasmus Olsson on 31 January 2011, 12:26Skynda fynda!
Skynda fynda!
Quote from Funbeat user on 31 January 2011, 12:33Så var det bara 4 buffar kvar...
Så var det bara 4 buffar kvar...
Quote from Funbeat user on 31 January 2011, 12:57Buffen hämtad och invigd. Jag var snyggast på gymmet i min blå buff (H:) som matchar ögonen.... och blåmärket på axeln.
*tuff tjej*
😉
Buffen hämtad och invigd. Jag var snyggast på gymmet i min blå buff (H:) som matchar ögonen.... och blåmärket på axeln.
*tuff tjej*
😉
Quote from Rasmus Olsson on 31 January 2011, 13:00... i lyxförpackning
... i lyxförpackning
Quote from Funbeat user on 31 January 2011, 13:02Vad annars? 😉 Jag är grymt nöjd med buffen, väldigt väldigt snygg. Tack Olle!
Vad annars? 😉 Jag är grymt nöjd med buffen, väldigt väldigt snygg. Tack Olle!