Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 12:42Olle: Tar du in st 34 i samma modell som f n finns i butiken, slår jag till direkt.
Hade gärna velat ha på mig en Funbeattröja när jag deltar i motionslopp, men jag klär inte ut mig i tält.
Olle: Tar du in st 34 i samma modell som f n finns i butiken, slår jag till direkt.
Hade gärna velat ha på mig en Funbeattröja när jag deltar i motionslopp, men jag klär inte ut mig i tält.
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 12:42Cykeltröja med lång dragkedja.
Cykeltröja med lång dragkedja.
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 12:46Ja, en cykeltröja tack.
Ja, en cykeltröja tack.
Quote from Elias Engqvist on 26 January 2011, 13:06Skulle också kunna tänka mig en cykeltröja m lång dragkedja!
Skulle också kunna tänka mig en cykeltröja m lång dragkedja!
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 13:42Vilka modeller/typer av cykeltröjor brukar ni köpa (länk gärna)? Vad är viktigt på en cykeltröja? I vilket prisspann brukar tröjorna ni köper ligga inom?
Vilka modeller/typer av cykeltröjor brukar ni köpa (länk gärna)? Vad är viktigt på en cykeltröja? I vilket prisspann brukar tröjorna ni köper ligga inom?
Quote from Elias Engqvist on 26 January 2011, 13:49Nu har jag nog inte tillräckligt många för att kunna avända orden "brukar köpa" - men jag har 2 kriterier: Blixtlås ända ner, tre ordentliga fickor bak.
Jag tror att runt 400-600 är ett vanligt pris - vanare cyklister får lägga till mer info.
Nu har jag nog inte tillräckligt många för att kunna avända orden "brukar köpa" - men jag har 2 kriterier: Blixtlås ända ner, tre ordentliga fickor bak.
Jag tror att runt 400-600 är ett vanligt pris - vanare cyklister får lägga till mer info.
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 13:55Ett träningslinne vore underbart.
Ett träningslinne vore underbart.
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 14:18En bra cykeltröja har korta ärmar, tre fickor varav en med dragkedja och 3/4-lång dragkedja. Är den snygg och i bra kvalitet kan den kosta upp mot 750 kr, men då måste den verkligen vara perfekt.
En bra cykeltröja har korta ärmar, tre fickor varav en med dragkedja och 3/4-lång dragkedja. Är den snygg och i bra kvalitet kan den kosta upp mot 750 kr, men då måste den verkligen vara perfekt.
Quote from ellen olsson on 26 January 2011, 14:23Jag har massor av olika tröjor i olika prisklasser. Assos är the "bees knees" men Bikebuster har bra priser på Biemme och Castelli.
Jag skulle föreslå någon av de modellerna. För Biemme så förordar jag Coolmax Carbon men de är ganska "tekniska" så alla ka
Jag har massor av olika tröjor i olika prisklasser. Assos är the "bees knees" men Bikebuster har bra priser på Biemme och Castelli.
Jag skulle föreslå någon av de modellerna. För Biemme så förordar jag Coolmax Carbon men de är ganska "tekniska" så alla ka
Quote from ellen olsson on 26 January 2011, 14:24Fel Maria. Hellång dragkedja är ett krav. Killar har hängselbyxor (bibs). 🙂
Fel Maria. Hellång dragkedja är ett krav. Killar har hängselbyxor (bibs). 🙂