Quote from Guest on 29 May 2011, 21:16Hej,
Lägger upp den länk om fördelar om att springa.
http://www.menshealth.com/run/how-running-improves-brain-power.php?cm_mmc=Twitter-_-MensHealth-_-Content-Fitness-_-InstantBrainBoostRun
Har ni några ?
Hej,
Lägger upp den länk om fördelar om att springa.
Har ni några ?
Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 21:26Att man springer omkring på gator och vägar ökar förvisso risken för att bli överkörd av en buss.
Att man springer omkring på gator och vägar ökar förvisso risken för att bli överkörd av en buss.
Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 21:54eller överkörd av en bil för att referera till vad jag höll på o bli för en vecka sedan.
eller överkörd av en bil för att referera till vad jag höll på o bli för en vecka sedan.
Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 22:06Hörde det oxå om bussen! Tänk om den kommit ner på skeppsbron skulle bli kaos!
Hoppas att bebisen klarar sig!
Hörde det oxå om bussen! Tänk om den kommit ner på skeppsbron skulle bli kaos!
Hoppas att bebisen klarar sig!
Quote from Christer Berg on 29 May 2011, 22:11Bilar och löpare trivs inte ihop. I det industriområdet jag joggar i verkar det till att finnas överskott av två sorters förare; ungdomar som buskör och ungdomar som övningskör.... Båda grupperna lika illa att möta.
Bilar och löpare trivs inte ihop. I det industriområdet jag joggar i verkar det till att finnas överskott av två sorters förare; ungdomar som buskör och ungdomar som övningskör.... Båda grupperna lika illa att möta.
Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 22:16Enligt DN var det bara var en person som inte släpptes ifrån sjukhuset samma dag, och han hade inte livshotande skador.
Enligt DN var det bara var en person som inte släpptes ifrån sjukhuset samma dag, och han hade inte livshotande skador.
Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 22:21Har bara läst länken...ej klickat på den.
Jag tänker på bra saker och klurar en hel del när jag springer. Löser världsproblemen alltså...
Har bara läst länken...ej klickat på den.
Jag tänker på bra saker och klurar en hel del när jag springer. Löser världsproblemen alltså...