Quote from Guest on 30 August 2011, 17:44Vi lever ju längre och längre så varför göra samma livet igenom.
Nu slutade jag inte springa av egen vilja utan på läkarorder.
Det blev 12 år av noll spring. 1970 - 1982.
Sedan började jag om.
Är nog ganska så säker på att jag ej sprungit i dag utan d
Vi lever ju längre och längre så varför göra samma livet igenom.
Nu slutade jag inte springa av egen vilja utan på läkarorder.
Det blev 12 år av noll spring. 1970 - 1982.
Sedan började jag om.
Är nog ganska så säker på att jag ej sprungit i dag utan d
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 17:54Finns de som sitter i rullstol och är rätt grymma på bordtennis. Örjan Kylevik är inte allt för pjåkig.
Finns de som sitter i rullstol och är rätt grymma på bordtennis. Örjan Kylevik är inte allt för pjåkig.
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 20:38Ja vad ska du då ta upp för något om du känner att Ultra-karriären är över??? Walking har ju blivit så där jättepopulärt i USA liksom....men det brukar ju bara passa dig efter typ en tolv timmar på banan....
Jag tror nog att gubben segnar ner å dör vid 10
Ja vad ska du då ta upp för något om du känner att Ultra-karriären är över??? Walking har ju blivit så där jättepopulärt i USA liksom....men det brukar ju bara passa dig efter typ en tolv timmar på banan....
Jag tror nog att gubben segnar ner å dör vid 10
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 21:15Undrar om benen har ett visst antal "springsteg" på sig under livet. Jag började inte springa förrän jag var ca 45.
Den som spar hon har springsteg kvar! 😉
Undrar om benen har ett visst antal "springsteg" på sig under livet. Jag började inte springa förrän jag var ca 45.
Den som spar hon har springsteg kvar! 😉
Quote from Funbeat user on 31 August 2011, 06:44Kristina är nog inne på något. (t+)
Kanske man kan skriva intresse.
Läser här på Funbeat ibland klagovisor om - varför höll jag upp, varför måste jag vara skadad x veckor, varför sjuk x veckor.
Vi människor har nog lite väl bråttom att hinna med allt
Kristina är nog inne på något. (t+)
Kanske man kan skriva intresse.
Läser här på Funbeat ibland klagovisor om - varför höll jag upp, varför måste jag vara skadad x veckor, varför sjuk x veckor.
Vi människor har nog lite väl bråttom att hinna med allt