Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 20:07Är det en Vette?
Är det en Vette?
Quote from Rasmus Olsson on 29 October 2008, 20:09Vette fan?
Vette fan?
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 20:12Kanske Anders And?
Kanske Anders And?
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 20:14Har kanske höga förväntningar
Har kanske höga förväntningar
Quote from Jan Lundquist on 29 October 2008, 21:02Bruse...
BILD:http://bp2.blogger.com/_UOnuGU3RXVE/Rpy3jLmQCEI/AAAAAAAAAFk/5geNnH2N_zs/s320/Laughing_RoflSmileyLJ.gif
Nja, mest byter jag jobb för att utvecklas personligt, karriärmässigt och lönemässigt. Sen gör det ju inte ont att krama en massa killar l
Bruse...
BILD:http://bp2.blogger.com/_UOnuGU3RXVE/Rpy3jLmQCEI/AAAAAAAAAFk/5geNnH2N_zs/s320/Laughing_RoflSmileyLJ.gif
Nja, mest byter jag jobb för att utvecklas personligt, karriärmässigt och lönemässigt. Sen gör det ju inte ont att krama en massa killar l
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 21:23Kanske var en smart strategi det där, Stina. Tänk vad mycket kramar du kommer få när du går tillbaka till gamla stället och hälsar på om någon månad. Och sen måste du ju fortsätta gå och hälsa på då och då för att inte tappa kontakten med dina gamla kolle
Kanske var en smart strategi det där, Stina. Tänk vad mycket kramar du kommer få när du går tillbaka till gamla stället och hälsar på om någon månad. Och sen måste du ju fortsätta gå och hälsa på då och då för att inte tappa kontakten med dina gamla kolle
Quote from Rasmus Olsson on 29 October 2008, 21:26Helt plötsligt blev jag väldigt sugen på att byta jobb...
Helt plötsligt blev jag väldigt sugen på att byta jobb...
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 22:01Jag vill också byta jobb, men det finns inga män att komma tillbaka och hälsa på där jag jobbar just nu. Hur länge måste man jobba på ett nytt ställe innan man kan börjar kramas där lite hur man vill?! 🙂
Jag vill också byta jobb, men det finns inga män att komma tillbaka och hälsa på där jag jobbar just nu. Hur länge måste man jobba på ett nytt ställe innan man kan börjar kramas där lite hur man vill?! 🙂
Quote from Jan Lundquist on 29 October 2008, 22:05Det är inte tiden som är relevant. Det är antal män. Där jag jobbade var det sisådär 600 st, då förstår du ju att det finns ju alltid någon som vill kramas. Där jag ska börja jobba är det inte ens hälften så många anställda så kramfrekvensen kanske blir l
Det är inte tiden som är relevant. Det är antal män. Där jag jobbade var det sisådär 600 st, då förstår du ju att det finns ju alltid någon som vill kramas. Där jag ska börja jobba är det inte ens hälften så många anställda så kramfrekvensen kanske blir l
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 22:11Men allvarligt - har de anställt någon ersättare för dig än? Om inte, vart ska jag skicka min ansökan?! Själv håller jag ju till på en avdelning med 7 tjejer och tusentals möss... Lite manliga forskare kommer och går, men det är allt! 🙁
Men allvarligt - har de anställt någon ersättare för dig än? Om inte, vart ska jag skicka min ansökan?! Själv håller jag ju till på en avdelning med 7 tjejer och tusentals möss... Lite manliga forskare kommer och går, men det är allt! 🙁