Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Personligen hade jag ju gärna haft en tös som hade sporrat mig till att få städning / diskning m.m ur världen. För visst, det är ju skönt att kunna göra det när man vill, men ska vi väga för- och nackdelar, så väger ju en söt flicka mer än att kunna slarv

äh, säg som det är; du vill ha en tös som diskar åt dig! (t+)

Tja....antingen det, eller åtminstone att hon tafsar på mig under tiden jag diskar 😉

Bra poänger Henrik 😉

Om du spanar in "Varför jag vill ha en partner"-tråden så ser du att jag håller med dig på de punkterna ändå 😉

Dvs, man behöver någon som sporrar en att göra saker som är dryga.

hum....jag får flörta med vem som helst!

Jag får se på vilka serier jag vill, när jag vill! Och maten räcker längre! 🙂 Och! Ingen som gnäller på att jag tar för långa promenader, a la 1h45min...

Ja, man behöver ju inte diska och städa om man inte vill.

Jag köpte en liten portabel dvdspelare igår. När jag kom hem upptäckte jag att det inte var nån usb-sladd med. Tänkte ju att jag skulle koppla ihop den lilla spelaren med datan. Men tillbaks i af

För att då behöver du inte binda fast nån med en sladd Aadu? Eller jag va nog inte me riktigt? (#)

Nä nä, jag binder inte nån med sladd. Jag tar all disk. Fast nu ska jag bara få det attans usb-minnet att fungera lite mera basic först tänkte jag. Låtar och bilder och så. Det bara blinkar åt mej här just nu. 😉

Oh-ohh. Fördelen med att vara singel är att ha ett USB minne som åtminstone blinkar åt en. Ok - roger that...tror jag... 😉