Quote from Jan Lundquist on 23 October 2008, 13:25Men bridge är väl tråkigt om något (#)
Men bridge är väl tråkigt om något (#)
Quote from Emma Sjöberg on 28 October 2008, 09:08*fnittrar*
*fnittrar*
Quote from Funbeat user on 28 October 2008, 15:04men det är roligare att använda båda händerna...och på någon annan....för att inte tala om att använda....
men det är roligare att använda båda händerna...och på någon annan....för att inte tala om att använda....
Quote from Funbeat user on 28 October 2008, 15:07...din nya kortlek. Med franska kort....
...din nya kortlek. Med franska kort....
Quote from Funbeat user on 28 October 2008, 15:08snarare byta spel och använda drivern....har en såndär stor som Tiger Woods
snarare byta spel och använda drivern....har en såndär stor som Tiger Woods
Quote from Funbeat user on 28 October 2008, 15:14Å fasen har han chaufför? Men knappast en kvinnlig isåfall va?
Å fasen har han chaufför? Men knappast en kvinnlig isåfall va?
Quote from Funbeat user on 28 October 2008, 15:16Ah...det föklarar hjärnan jag såg liggandes på hötorget i morse...du tappade den på väg till jobbet....
Ah...det föklarar hjärnan jag såg liggandes på hötorget i morse...du tappade den på väg till jobbet....
Quote from Funbeat user on 28 October 2008, 15:25Nämen var det där min lunch tog vägen! Ack ja. Men jag köpte lite njurstuvning i stället.
Nämen var det där min lunch tog vägen! Ack ja. Men jag köpte lite njurstuvning i stället.
Quote from Rasmus Olsson on 28 October 2008, 15:39Nästan så jag tror det är nåt på g mellan Magnus å Carina? Fast Magnus verkar vara på allt som rör sig...
Nästan så jag tror det är nåt på g mellan Magnus å Carina? Fast Magnus verkar vara på allt som rör sig...
Quote from Funbeat user on 28 October 2008, 15:40Jag kan försäkra dig Bruse: not!
Jag kan försäkra dig Bruse: not!