Quote from Funbeat user on 22 June 2009, 18:10Alla kan inte älska alla och det är tur.
Alla kan inte älska alla och det är tur.
Quote from Funbeat user on 22 June 2009, 19:10Nej, det är sant David. Alla kan inte älska alla och det är väl tur att det är så, MEN det som är så tråkigt är alla dina korkade, spydiga, okonstruktiva, gnälliga och kvasiproffessionella inlägg!!! Skärpning David!
Nej, det är sant David. Alla kan inte älska alla och det är väl tur att det är så, MEN det som är så tråkigt är alla dina korkade, spydiga, okonstruktiva, gnälliga och kvasiproffessionella inlägg!!! Skärpning David!
Quote from Funbeat user on 22 June 2009, 19:39Var är alla dina Okorkade, Ospydiga, Ookonstruktiva, Ognälliga och Okvasiproffessionella inlägg????
Fast det ligger i betraktarens ögon om hur vi ser saker och ting.
Jag är intresserad av vilken statistik som Markku har som underlag för sitt påstående o
Var är alla dina Okorkade, Ospydiga, Ookonstruktiva, Ognälliga och Okvasiproffessionella inlägg????
Fast det ligger i betraktarens ögon om hur vi ser saker och ting.
Jag är intresserad av vilken statistik som Markku har som underlag för sitt påstående o
Quote from Funbeat user on 22 June 2009, 19:44Som du kanske märkt så är det ganska många betraktare på det här forumet som delar min åsikt om kvaliteten på dina inlägg ... Eller har det lyckats gått dig förbi?
Som du kanske märkt så är det ganska många betraktare på det här forumet som delar min åsikt om kvaliteten på dina inlägg ... Eller har det lyckats gått dig förbi?
Quote from Funbeat user on 22 June 2009, 19:49Sedan är det ganska många som tycker annorlunda än dig också.
Sedan är det ganska många som tycker annorlunda än dig också.
Quote from Funbeat user on 22 June 2009, 19:55Det är möjligt men det är sannolikt inte troligt!
Det är möjligt men det är sannolikt inte troligt!
Quote from Funbeat user on 22 June 2009, 19:56Det är vad du tror.
Det är vad du tror.
Quote from Funbeat user on 22 June 2009, 20:36Skadar aldrig att kunna läsa mellan raderna. (många inlägg blir mkt mer begripliga då)
Skadar aldrig att kunna läsa mellan raderna. (många inlägg blir mkt mer begripliga då)
Quote from Funbeat user on 22 June 2009, 21:10Jag tycker Davids inlägg är bra. Han kommer med många bra synpunkter och man får ju ta inläggen för vad det är. Vad som är irriterande däremot är alla inlägg som handlar om den här biffen som vissa har med David. Ta det privat om det är så viktigt.
Jag tycker Davids inlägg är bra. Han kommer med många bra synpunkter och man får ju ta inläggen för vad det är. Vad som är irriterande däremot är alla inlägg som handlar om den här biffen som vissa har med David. Ta det privat om det är så viktigt.
Quote from Funbeat user on 22 June 2009, 22:56Wow. Om vi vill skjuta av knäskålarna på varandra så verkar det iaf ligga i rätt inlägg (H)
Undrar vad artikeln säger om sådana knäskador...Jo, jag vet, helt OT - kunde inte hejda mig.
Wow. Om vi vill skjuta av knäskålarna på varandra så verkar det iaf ligga i rätt inlägg (H)
Undrar vad artikeln säger om sådana knäskador...
Jo, jag vet, helt OT - kunde inte hejda mig.