Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Alewalds på Kungsgatan. http://www.alewalds.se/30-mil-i-l%C3%B6parskor-en-f%C3%B6rel%C3%A4sning-om-att-ingenting-%C3%A4r-om%C3%B6jligt

Från hemsidan:

"Kost- och löpföreläsning torsdag den 22 september kl 19.00 med Susanne Dalsätt och Miranda Kvist – två

Kostar det nåt?

//A

Nej, ingen avgift.

"helt kostnadsfritt för dig som stamkund" står det, vad betyder det för oss vanliga dödliga??

"Vägen från soffpotatis till marathonlöpare på ett halvår" - läser jag när jag följer länken ovan. Vem är soffpotatisen och på vilket sätt har den med den här föreläsningen (som väl handlar om att springa mellan Stockholm och Gränna på en vecka?) att göra

Hon som sprang med Miranda, Sussanne gick från att vara en soffpotatis till att springa marathon, sedan spontant följa med på en sådan sak som att springa från Sthlm - Gränna.
Hon berättar antagligen om hur hon fann sin motivation att ta sig upp från sof

Letade på Susanne Dalsätt.
En häftig mycket aktiv tjej sedan år tillbaks. (t+)

Soffpotatis. Håller jag definitivt ej med om.
Varken då eller nu.

Dags att styra upp 🙂

Det är två föreläsningar och tyvärr har Alewalds inte uppdaterat texten från förra föreläsningen som handlade om "att gå från soffpotatis till marathonlöpare". Denna föreläsning, se nedan, kommer att hållas i Jönköping den 15:e på

Bra uppstyrning.

Jag fick också just svar från Susanne på en fråga om det här med avgift:

"Vad roligt att du frågar! Vi ser alla våra besökare som potentiella stamkunder då vår kundklubb är kostnadsfri och öppen för alla som handlar hos oss. Även om du

Tack Miranda - nu blev det tydligt!