Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Men då borde jag inte vara ensam om att ha språkfiffel på funbeat.

Jag har färg i Firefox på Mac OS X, men inte i Safari eller Chrome. Båda de senare är WebKit-baserade och fortfarande lite mer buggiga än en del andra browsers än så länge. Jag kör iofs dev-varianten av Chrome.

Färgen är angiven direkt i option-taggen p

Aha, i chrome och safari på OS X hade jag inte heller färg! Däremot i FF - det var ju lite lika det!

WebKit är väl rätt stabil vid det här laget?

Fast just här verkar det ju bli fel.

Är det pga av web-kit grejen som alternativet "Välj fler" för Intensitet inte fungerar i Safari och Chrome också?

(Det har jag mailat Olle om och han har "skrivit upp det på sin lista".)

Jag ser också samma sak i Opera 11 (och 11.01). Jag blev nyfiken och försökte skapa en minimal testsida som reproducerar samma problem men gick tyvärr bet på det. Jag sparar ner sidan lokalt och börjar ta bort delar av sidan tills färgerna kommer tillbaka

Jahaja, där kollrade ni bort mig 😉

Jag har färg i Chrome på Win7. Så mycket kan jag bistå med. Förutom ovan då när jag nite hade färg en gång (på http://www.funbeat.net)

Ja WebKit är hyfsat, jag använder Chrome själv nästan uteslutande, även om det har lite hicka ibland. Det är snabbt i alla fall, men den har en tendens att dribbla bort sig lite på knasig html-kod med mycket element som är dolda. En del saker som jag har

Anna, du verkar vara den enda som har färg i Chrome (jag har det iaf inte)

WebKit är ju snabbt iaf! 😛

Bara för att få det här ur mitt huvud så installerade jag Chrome och testade. Där fick jag Borgskalan i färg. Testade även Safari som jag redan hade installerad. Också den ger färg på skalan. Så för mig är det alltså bara Opera som inte får med färgerna -