Quote from Guest on 4 July 2008, 15:23Äh, får googla istället...
Äh, får googla istället...
Quote from Camilla Höög on 4 July 2008, 15:33"Berätta vad allt betyder", det är inte så lätt efter som det är hur mycket som helst.
Berätta istället allt du undrar över.
"Berätta vad allt betyder", det är inte så lätt efter som det är hur mycket som helst.
Berätta istället allt du undrar över.
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 18:53Nu blir man ju nyfiken vad som skrevs. För jag antar att du raderat ditt ursprungliga inlägg. Va det verkligen så illa att du va tvungen att radera det?
Nu blir man ju nyfiken vad som skrevs. För jag antar att du raderat ditt ursprungliga inlägg. Va det verkligen så illa att du va tvungen att radera det?
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 20:19Martin hade bara en enkel önskan om att det borde finnas nån form av FAQ för alla förkortningar och begrepp som vi svänger oss med på forumet. MEN det gick inte fort nog tydligen... Gen X-syndromet.
Martin hade bara en enkel önskan om att det borde finnas nån form av FAQ för alla förkortningar och begrepp som vi svänger oss med på forumet. MEN det gick inte fort nog tydligen... Gen X-syndromet.
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 20:32OK. Fanx.
OK. Fanx.
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 22:29FAQ hade varit smart att ha ... å andra sidan, Google är inte så pjåkigt det heller och så får man tillfredsställelsen av att ha sökt rätt på svaren själv.
FAQ hade varit smart att ha ... å andra sidan, Google är inte så pjåkigt det heller och så får man tillfredsställelsen av att ha sökt rätt på svaren själv.
Quote from Fredrik Johansson on 4 July 2008, 23:39Eller en wiki som vi själva bidrar till 🙂
Eller en wiki som vi själva bidrar till 🙂
Quote from Funbeat user on 5 July 2008, 00:04Jag vill ha en vote-funktion till tråden så vi kan rösta om vad som är bäst.
Jag vill ha en vote-funktion till tråden så vi kan rösta om vad som är bäst.
Quote from Galderma Fritidsförening on 5 July 2008, 14:03Jag tycker en FAQ eller egen wiki låter bra.
Jag tycker en FAQ eller egen wiki låter bra.
Quote from Elias Engqvist on 9 July 2008, 06:54Han kanske ville veta vad "FAQ" o "wiki" är för nåt 🙂
Han kanske ville veta vad "FAQ" o "wiki" är för nåt 🙂