Quote from Guest on 3 October 2010, 08:54Blev förkyld för en vecka sen, nu mår jag bra men är fortfarande snorig. Ska springa Hässelby om en vecka och undrar hur jag bäst utnyttjar tiden som är kvar. Tänkte testa att jogga lugnt imorgon och om det känns bra klämma in ett par riktiga pass före lo
Blev förkyld för en vecka sen, nu mår jag bra men är fortfarande snorig. Ska springa Hässelby om en vecka och undrar hur jag bäst utnyttjar tiden som är kvar. Tänkte testa att jogga lugnt imorgon och om det känns bra klämma in ett par riktiga pass före lo
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 09:04Då är vi två Viktoria med samma problem. Var ute och testade igår 4*1,5 km intervaller i tröskel fart och det gick bra. Lite svårt att andas i början bara. Nu blir det lugnt med ett lite mindre träningspass på måndag och en lugn jogg på onsdag.
Då är vi två Viktoria med samma problem. Var ute och testade igår 4*1,5 km intervaller i tröskel fart och det gick bra. Lite svårt att andas i början bara. Nu blir det lugnt med ett lite mindre träningspass på måndag och en lugn jogg på onsdag.
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 01:15Jag vill bara höja ett varningens ord. OK: vanligtvis, det är klart att det klarar sig. Problemet är bara att ibland så gör det inte det. Och INGET lopp är värt de konsekvenser det får din/någons framtida träning. Min morbror var förkyld i sin ungdom, men
Jag vill bara höja ett varningens ord. OK: vanligtvis, det är klart att det klarar sig. Problemet är bara att ibland så gör det inte det. Och INGET lopp är värt de konsekvenser det får din/någons framtida träning. Min morbror var förkyld i sin ungdom, men