Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFörkyld inatt - gbgvarvet idag
You need to log in to create posts and topics.

Det är ju så jäkla typiskt - gck och blev förkyld inatt när jag ska springa varvet idag.
Vad ska jag göra? Känner ett tryck över bihålorna och täppt i näsan.

Ska jag börja springa och se efter 5 km hur jag känner mig? Ska jag pressa mig i mål?

Vad hade

Känn efter med att öppna lätt i början. Jag är själv täppt i näsa och bihålor...

Lycka till!

Här är en till som inte är helt 100. Lite kli i halsen och lätt nästäppa. Vet ärligt talat inte om det är förkylning eller pollenallergi. Jag tänker försöka i alla fall. Och rådet till dig Louise är att starta och se hur det känns. Är det riktigt tungt ka

Facit:
Jag var inte så frisk som jag hoppades utan fick ta det riktigt lugnt och segt efter ca 8km. Men det var riktigt kul hur som helst!

Jag blev jätteförkyld EFTERÅT. Fast, visst det hängde nog i faggorna redan innan.

Vet inte hur mycket min förkylning spelade in. Det enda som påverkade min tid otroligt mycket var att det var så trång. Kändes som om jag fick springa om folk hela tiden. Tappade lätt 2-3 min på det :/
Var i startgrupp 10.

Jodå här är en till som ofrivilligt fick avstå... jag satt på läktaren och hejade på alla som kom imål!