Quote from Guest on 29 September 2010, 21:04Vad katten gör man då? Blev sjuk på söndag kväll med väldigt ont i halsen och sjukdomskänsla. Nu är jag täppt och snorar. Kommer ju att behöva vila ytterligare några dagar. Men hur kommer jag igen snabbt, och kommet konditionen att försvinna på en vecka?
Vad katten gör man då? Blev sjuk på söndag kväll med väldigt ont i halsen och sjukdomskänsla. Nu är jag täppt och snorar. Kommer ju att behöva vila ytterligare några dagar. Men hur kommer jag igen snabbt, och kommet konditionen att försvinna på en vecka?
Quote from Catharina Brattlin on 29 September 2010, 21:14Nej, konditionen försvinner inte på en vecka, så Du kan vara lugn.
Läk ut förkylningen med mycket vätska, mycket sömn och vitaminrik mat, och promenera gärna ute i friska luften, om Du orkar. Vill Du, så kan Du springa ett kortare, lätt pass några dagar
Nej, konditionen försvinner inte på en vecka, så Du kan vara lugn.
Läk ut förkylningen med mycket vätska, mycket sömn och vitaminrik mat, och promenera gärna ute i friska luften, om Du orkar. Vill Du, så kan Du springa ett kortare, lätt pass några dagar
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 21:25När du vaknar upp på dagen för loppet. Gör följande koll:
1. Har jag feber?
2. Känner jag tryck i bihålor eller öron?
3. Är mina andningsvägar blockerade?Om du svarar ja på någon av dessa, stanna hemma. Annars spring och lycka till!
När du vaknar upp på dagen för loppet. Gör följande koll:
1. Har jag feber?
2. Känner jag tryck i bihålor eller öron?
3. Är mina andningsvägar blockerade?
Om du svarar ja på någon av dessa, stanna hemma. Annars spring och lycka till!