Quote from Guest on 21 March 2008, 10:03Blir galen på detta snöande! Vi fick ju drygt 30 cm i måndags och skottade då snö i flera timmar, alltså ingen löpning allas. Kom i alla fall ut både onsdags och igår, båda ggr gick jättebra, kändes lätt och tänkte att nästa gång ska jag utöka min runda.
Blir galen på detta snöande! Vi fick ju drygt 30 cm i måndags och skottade då snö i flera timmar, alltså ingen löpning allas. Kom i alla fall ut både onsdags och igår, båda ggr gick jättebra, kändes lätt och tänkte att nästa gång ska jag utöka min runda.
Quote from Funbeat user on 21 March 2008, 10:13Idag har vi is och snö i snöiga södern.
Idag har vi is och snö i snöiga södern.
Quote from Funbeat user on 21 March 2008, 10:23Kunde ha skrivit samma sak som dig, kommer dock totalt ignorera förkylning :@ för jag har inte tid med det nu när det är ledigt.
Kunde ha skrivit samma sak som dig, kommer dock totalt ignorera förkylning :@ för jag har inte tid med det nu när det är ledigt.
Quote from Bjarne Lewin on 21 March 2008, 11:07Min träning är också helt uppåt väggarna. Jag fick influensa och kom inte i skick att börja springa förrän tre veckor senare. Just nu äter stress upp mig. Så nu när kroppen äntligen klarar av det så beter sig själen helknäppt. Det knasiga är att själen be
Min träning är också helt uppåt väggarna. Jag fick influensa och kom inte i skick att börja springa förrän tre veckor senare. Just nu äter stress upp mig. Så nu när kroppen äntligen klarar av det så beter sig själen helknäppt. Det knasiga är att själen be
Quote from Funbeat user on 22 March 2008, 23:49Du kan väl registrera löpningen som ett pass och promenaden eller vad man nu ska kalla det för ett annat pass.
Du kan väl registrera löpningen som ett pass och promenaden eller vad man nu ska kalla det för ett annat pass.
Quote from Funbeat user on 23 March 2008, 07:55Mycket snö här, utanför askersund. Passar på o snöpulsar.mkt bra träning...fast några ängar längre bort stod tranorna o bofinken sjöng. Innan ÖS gick jag o väntade o väntade..sen kommer snön nu...
Är frisk men intensitets träning tar hårt på min ena benhi
Mycket snö här, utanför askersund. Passar på o snöpulsar.mkt bra träning...fast några ängar längre bort stod tranorna o bofinken sjöng. Innan ÖS gick jag o väntade o väntade..sen kommer snön nu...
Är frisk men intensitets träning tar hårt på min ena benhi