Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 13:29Får du betalt för sex men cyklar bara för att det är kul?
Får du betalt för sex men cyklar bara för att det är kul?
Quote from Bertil Nolheim on 5 June 2009, 13:29"Cyklare necesse est", eller hur det nu heter 😉
"Cyklare necesse est", eller hur det nu heter 😉
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 13:41Sex är ingen hobby det är en livsstil
Sex är ingen hobby det är en livsstil
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 14:28Saxat ur fredagskonversationen i hemmets lugna vrå:
"Tyvärr älskling - jag cyklade idag så jag har ont i huvet..."
Saxat ur fredagskonversationen i hemmets lugna vrå:
"Tyvärr älskling - jag cyklade idag så jag har ont i huvet..."
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 14:59Eller : "Jag känner inte huvudet"
Usch, en del har det verkligen så. Det borde ju vara precis samma för tjejer egentligen. Usch, hemska tanke.
Eller : "Jag känner inte huvudet"
Usch, en del har det verkligen så. Det borde ju vara precis samma för tjejer egentligen. Usch, hemska tanke.
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 16:10Jag har min framdel på sadeln lite neråt, och har aldrig upplevt domningar.
däremot har jag halkat av pedalerna på min andra cykel en gång o satt mig gränsle på ramen, då hade man önskat att den var bortdomnad.
Jag har min framdel på sadeln lite neråt, och har aldrig upplevt domningar.
däremot har jag halkat av pedalerna på min andra cykel en gång o satt mig gränsle på ramen, då hade man önskat att den var bortdomnad.
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 17:13Aha! Då får du inte köra cykeltävlingar enligt UCI:s reglemente. Sadeln skall vara vågrätt.
Aha! Då får du inte köra cykeltävlingar enligt UCI:s reglemente. Sadeln skall vara vågrätt.
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 19:35Mendå! då får jag be min sekreterare ändra loppen jag planerat 😉
varför måste sadeln vara vågrätt?, och när man kör utför lutar den ju neråt ändå.. 😉
Mendå! då får jag be min sekreterare ändra loppen jag planerat 😉
varför måste sadeln vara vågrätt?, och när man kör utför lutar den ju neråt ändå.. 😉
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 19:37För att inte inbjuda till en sittställning som ger dåliga vägegenskaper på ekipaget.
För att inte inbjuda till en sittställning som ger dåliga vägegenskaper på ekipaget.
Quote from Bertil Nolheim on 5 June 2009, 19:46Den lilla framåtlutning som jag pratar om är såpass lite att jag utan problem kan cykla utan att hålla i styret. Avsikten är bara att fördela trycket så jämnt som möjligt över "sittytan".
Jag håller med om att lutningen är beroende av höjdskillnaden mella
Den lilla framåtlutning som jag pratar om är såpass lite att jag utan problem kan cykla utan att hålla i styret. Avsikten är bara att fördela trycket så jämnt som möjligt över "sittytan".
Jag håller med om att lutningen är beroende av höjdskillnaden mella