Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFörsökspersoner till studie
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej!

Jag är utbildad sjukgymnast och ska skriva ett examensarbete på magisternivå.
Jag ska göra en jämförelse mellan löpare och cyklisters hälsenor och se om de elastiska egenskaperna skiljer sig. Testerna utförs på GIH i Stockholm och tar ca 1 h. Den s

Hade gärna ställt upp men bor i Helsingborg. Lycka till! Hoppas du kommer fram till något intressant!

Låter intressant men är tyvärr triathlet, håller på både med cykel och löpning, om inte det kan vara en intressant jämförelse...

Du behöver inte ha några cyklister i din studie?

Jag hade gärna ställt upp - passar in på detta men faller för ålderssträcket (48 år)

Hej!

Tack för era svar. Och lyckönskningen Mikael.

@Robie, tyvärr så kan jag inte använda mig av triathleter. Det hade dock varit enklare att hitta försökspersoner då jag själv tränar triathlon. Tanken är att cykling och löpning ger olika stimuli för s

Skulle behöva några stycken till så om du är intresserad eller bara lite nyfiken så tveka inte att maila mig: magnus7912@gmail.com

Hälsningar

Magnus

Om det är någon som är intresserad att vara med så kommer jag utföra de sista testerna på tisdag den 27/3. Jag skulle behöva 1-2 löpare till.

Maila mig så skicka jag mer information.

Här är en kartlänk till var testerna utförs.
http://kartor.eniro.se/m

Jag gör ett nytt försök här på Funbeat. Jag behöver testa ytterligare några löpare (cyklisterna är klara). Om någon har möjlighet att deltaga den 8:e maj någon gång under dagen så skulle jag vara tacksam. Maila i så fall mig på magnus7912@gmail.com

Krit

Hej
Jag skulle kunna tänka mig att ställa upp som försökskanin. Hur sent kan man komma då jag jobbar dagtid?
/Henrik

12